Alături de PepsiCo oferim consiliere psihologică pentru 3000 de copii din Ucraina

Pentru a veni în sprijinul cetățenilor ucraineni afectați de război, World Vision România împreună cu Fundația PepsiCo vor pune în practica un program care va asigura consiliere psihologică și acces la servicii educaționale pentru 3000 de copii și de mame din Ucraina. Din dorința de a oferi un sprijin cât mai util populației civile sever afectate, Fundația PepsiCo a donat 350.000 USD pentru a finanța acest proiect care va permite continuarea procesului educațional și depășirea traumelor emoționale.

Sprijinul asigurat pentru 3000 de copii și mame la granița cu Ucraina va consta in: 

  • consiliere psihologică și organizarea de activități recreative de terapie;  
  • kituri cu rechizite și alte materiale necesare pentru desfășurarea de activități educaționale; 
  • alimente și băuturi non-alcoolice;
  • lapte praf și vitamine pentru bebeluși; 
  • produse igienico- sanitară de maximă necesitate. 

De asemenea, încă din primele zile de război PepsiCo România a sprijinit Fundația World Vision România prin donarea de alimente și apă. 

World Vision România este prezentă la granițele de la Siret, Sighetu-Marmației, Isaceea, Albița și Huși unde asigură alimente, ceaiuri, produse de igienă și consiliere pentru mamele și copiii în Ucraineni. În Huși, fundația a reușit să amenajeze un spațiu prietenos pentru copii, unde se pot juca, iar mamele sunt îndrumate de echipă și voluntarii World Vision România pentru următorii pași.

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 79 miliarde dolari în 2021, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, inclusiv branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Ghidarea PepsiCo este viziunea noastră de a deveni lider global în alimente și băuturi convenabile cu ajutorul PepsiCo Positive (pep+). Pep+ este o transformare strategică totală, care are în centru sustenabilitatea și modul în care compania își va sprijini creșterea prin dezvoltarea la nivel global și prin susținerea schimbărilor pozitive pentru planetă și oameni. 

Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.ro.