Comunicate de presăseparator4

World Vision România și Fundația Dacia pentru România: un nou parte...

București, 24 aprilie 2025 – Aproximativ două treimi dintre copiii de vârstă școlară din mediul rural (62%) sunt implicați în...
Citește mai mult

Când performanța înseamnă să nu renunți: Elevii din mediul rural sp...

Când performanța înseamnă să nu renunți: Elevii din mediul rural sprijiniți de World Vision România au depășit media națională la...
Citește mai mult

Conținutul toxic din social media afectează fetele din România: pes...

World Vision România atrage atenția, în luna dedicată femeii, asupra presiunilor nocive la care sunt supuse adolescentele în mediul online...
Citește mai mult

Propunerile elevilor din mediul rural către Ministerul Educației și...

COMUNICAT DE PRESĂ București, 24 martie. Elevii din mediul rural din România se confruntă cu provocări semnificative care le afectează...
Citește mai mult

Fundația World Vision România în parteneriat cu Fundația Civitas pe...

23% dintre adolescenții din mediul rural nu și-au descoperit nicio pasiune, conform datelor World Vision România. Fundația World Vision România...
Citește mai mult

Jumătate dintre copii spun că nu sunt ascultați de adulți. World Vi...

Jumătate dintre copii spun că nu sunt ascultați de adulți. Vocea copilului și creșterea autonomiei acestuia și a școlii, în...
Citește mai mult

World Vision România lansează seria  “Viața elevilor: o perspectivă...

Partea I, Elevul preșcolar: Una din șapte familii se află sub pragul de venituri de 1.000 de lei net per...
Citește mai mult

Ziua Siguranţei pe Internet. SONDAJ Generația TikTok: Mai mult de 8...

În plus, World Vision România împreună cu TikTok lansează o campanie de informare despre siguranța în cadrul platformei   București,...
Citește mai mult

România a fost statul membru UE care a înregistrat cel mai semnific...

Fundația World Vision România și Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași lansează proiectul ,,Stagii de practică pentru ocupare” București, 4.02.2025...
Citește mai mult