Un inventator roman, un expert in industria aerospatiala si un profesor de leadership din Londra, pe scena Ateneului Roman
Cea de-a treia editie a Galei „Leadership Concert – A night at the opera” strange fonduri in sprijinul proiectelor de antreprenoriat rural derulate de World Vision Romania
Bucuresti, 6 aprilie. Devenit deja un eveniment traditional, cea de-a treia editie a Galei „Leadership Concert – A night at the opera” va avea loc pe 25 mai la Ateneul Roman si va reuni pe scena anul acesta pe George Georgakoupoulos, CEO Bancpost si membru in Consiliul de Administratie al Camerei de Comert si Industrie Romano-Greaca, Mircea Tudor – castigator in 2009 si 2013 al Marelui Premiu al Salonului de Inventica de la Geneva, Severina Pascu – CEO UPC Romania, Balvinder Powar – Profesor de Leadership in cadrul IE Business School din Madrid si expert in industria aerospatiala comerciala si Richard Jolly – profesor de leadership si comportament organizational in cadrul London Business School, votat in 2003 si 2014 de studenti drept cel mai bun profesor al anului.
Interventiile acestora se vor imbina cu momente celebre din arta lirica pentru a ilustra legatura dintre leadership, inovatie in business si arta clasica si pentru a evidentia care sunt elementele cheie ce conduc la success atat in business cat si in arta. Camerata Regala sub bagheta dirijorului Constantin Adrian Grigore, soprana Irina Iordachescu si tenorul Cristian Mogosan vor aduce pe scena muzica celor mai cunoscuti compozitori clasici de la Verdi si Chopin, pana la Bach si Beethoven.
In 2014 discursurile din cadrul galei au fost sustinute de Printesa Marina Sturdza, Andrea Castronovo (Presedinte BMW Group Europa Centrala si de Sud Est), Sergiu Oprescu (Presedinte Executiv Alpha Bank Romania) si Florin Talpes (CEO Bitdefender).
Editia din 2015 a evenimentului este organizata in beneficiul copiilor saraci si a comunitatilor rurale vulnerabile din Romania, prin sprijinirea proiectului MADE IN RURAL, initiat de Fundatia World Vision Romania. Initiativa isi propune ca oamenii din satele Romaniei sa-si schimbe viata in bine prin revigorarea mestesugurilor traditionale, invatarea de noi meserii şi pornirea unor mici afaceri.
Achizitionarea biletelor, o investitie in dezvoltarea economica si sociala a mediului rural
Fondurile stranse in cadrul evenimentului vor fi directionate pentru dezvoltarea afacerilor si a antreprenoriatului rural ca solutie economica si sociala pentru imbunatatirea conditiilor de viata a familillor si copiilor din cele mai sarace zone din Romania. Pana la data de 9 mai, biletele sunt puse in vanzare la un tarif promotional de inscriere timpurie, incepand de la 110 de euro plus TVA, dupa aceasta data intrand in vigoare pretul standard al biletelor. Accesul la eveniment se va face exlusiv pe baza de bilete, acestea putand fi rezervate pe site-ul evenimentului www.leadershipconcert.ro
Stimularea antreprenoriatului, oportunitate de dezvoltare a mediului rural
In cadrul proiectului MADE IN RURAL, Fundatia World Vision a ajutat deja peste 1500 de oameni sa-si caute un loc de munca, a instruit 556 de tesatoare si 618 antreprenori. De asemenea, cele mai bune 200 de planuri de afaceri create de participanţii la proiectul MADE IN RURAL vor fi premiate cu cate 10,000 de lei pentru punerea in practica a ideilor.
„Leadership Concert” va avea loc pe 25 mai 2015, la Ateneul Roman din Bucuresti, incepand cu ora 17:30. Evenimentul este structurat in doua parti a cate 90 de minute fiecare, dupa terminarea spectacolului toti cei prezenti putand participa la un cocktail de networking.
Leadership Concert este un eveniment organizat de Expense Reduction Analysts in parteneriat cu BusinessMark, in beneficiul fundatiei World Vision Romania.
Despre speakeri
George Georgakopoulos este CEO-ul Bancpost, CEO pentru Romania al Grupului Eurobank, Presedintele Consiliului de Administratie al ERB Retail Services si membru in Consiliul de Administratie al Camerei de Comert si Industrie Romano – Greaca.
Mircea Tudor este un antreprenor, cercetator si inventator roman care s-a remarcat la nivel global prin peste 20 de brevete de inventie si cele 2 Mari Premii obtinute la Salonul de Inventica de la Geneva.
Severina Pascu şi-a inceput cariera in 1996 in cadrul KPMG Romania şi şi-a continuat-o ulterior in Marea Britanie, unde activitatea sa a fost concentrata pe companii locale şi multinaţionale din domeniul producţiei şi din sectorul serviciilor. Din 2008 este CEO-ul UPC Romania, anterior ocupand funcţia de CFO in cadrul aceleiasi companii.
Balvinder Powar este profesor in cadrul IE Business School din Madrid unde preda cursuri de Leadership, Managementul si Motivarea Echipei, Abilitati de Rezolvare a Conflictelor, Antreprenoriat si Industria Comerciala Spatiala. Totodata este Managing Director si Board Member al BOOSTER Space Industries, o companie ce desfasoara un proiect inovator in industria aerospatiala – Spatial Sub-Orbital in care sunt implicate tari din Europa si Statele Unite ale Americii.
Richard Jolly este Profesor de Leadership si Comportament Organizational in cadrul London Business School unde sustine o gama larga de cursuri pentru programul de Executive MBA in Londra, Orientul Mijlociu si Asia. Pe langa activitatea academica, Richard ofera consultanta marilor companii, activitatea lui fiind concentrata pe sustinerea de workshop-uri de dezvoltare manageriala cu accept pe leadership si managementul schimbarii, fiind coach pentru manageri general si pentru echipe manageriale.
Contact de presa:
Dorian Ilie, dorian.ilie@rogalski.ro, 0743 12 12 35
Oana Serban, oana_serban@wvi.org, 0736 444 822
Despre World Vision Romania
World Vision este o organizaţie creştina, care desfaşoara programe de intervenţie umanitara de urgenţa, de dezvoltare comunitara şi advocacy punand in centrul activitaţii bunastarea copilului. Organizaţia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile şi comunitaţile rurale, in scopul depaşirii saraciei şi nedreptaţii. Inspirata de valori creştine, fundaţia lucreaza cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen.
World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent in aproape 100 de ţari din intreaga lume. In 25 de ani de prezenţa in Romania am desfaşurat programe pentru mai mult de 500.000 de copii şi adulti, in 400 de comunitaţi din 8 judeţe.
World Vision Romania crede in dreptul la sanse egale pentru copiii de la sate si de la oras si de aceea, in comunitatile rurale unde este prezenta, desfasoara programe de dezvoltare comunitara pe termen lung cu focus pe educatie si reducerea abandonului scolar, sanatate si protectia copilului, agricultura si dezvoltare rurala, angajament civic si crestin. Copiilor li se faciliteaza astfel accesul la condiţii de viata mai bune prin dezvoltarea durabila a comunitatii in care traiesc. Prin proiectele noastre, ne concentram pe transformarea comunitatilor si membrilor acestora pentru a realiza o viata implinita pentru fiecare copil.
Despre Expense Reduction Analysts
Expense Reduction Analysts este liderul global in managementul costurilor si achizitiilor ce are misiunea de a sprijini companiile sa gaseasca extra profit astfel incat sa devina mai competitive prin reducerea cheltuielilor operationale indirecte si cresterea lichiditatilor si a profitului operational. Avand o experienta globala in mai mult de 40 de tari de pe 5 continente Expense Reduction Analysts propune solutii unice de reducere a cheltuielilor, pastrand sau chiar imbuntatind calitatea serviciilor sau produselor clientilor nostri. In cei 20 de ani de activitate consultantii Expense Reduction Analysts au implementat peste 15.000 de proiecte la nivel global, in portofoliul de clienti regasindu-se companii de renume precum Ikea, Volkswagen, Unilver, Dell, BMW, Hilton, Siemens, Ernst & Young, Decathlon, Honeywell si multi altii.
Despre Business Mark
BusinessMark este o companie care ofera servicii integrate de B2B, oferind clienţilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu-i in mod direct cu mediul de afaceri şi creand oportunitaţi de parteneriat strategic. Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.business-mark.ro.