In patru saptamani s-a strans suma record de 75.000 de euro
Bucuresti, 11 noiembrie 2014. KFC si Pizza Hut Romania au strans suma record de 75.000 de euro pentru programul „Vreau in clasa a noua” al World Vision Romania, in urma campaniei desfasurate in luna octombrie. Este cea mai mare contributie de pana acum, acesta fiind cel de-al saptelea an consecutiv cand cele doua companii sustin programul, atat prin strangerea de fonduri in restaurantele proprii, cat si in calitate de donator.
Iniţial ne-am propus ca, prin aceasta campanie sa sustinem 70 de copii fara posibilitati materiale din mediul rural, din judetele Vaslui, Iasi, Dolj si Valcea, sa-si continue studiile la liceu. Datorita rezultatelor peste asteptari, cu fondurile stranse vom sprijini 93 de copii, cu 23 mai multi fata de obiectivul initial. In prezent, in proigramul „Vreau in clasa a noua” sunt inscrisi 173 de copii.
“Campania noastra in parteneriat cu KFC Romania si Pizza Hut ne confirma, in fiecare an, ca exista foarte multi oameni generosi, care vor sa ajute – e nevoie doar de o poveste frumoasa, care sa le ajunga la suflet si sa le demonstreze ca ajutorul lor are rezultate palpabile. Programul ” Vreau in clasa a noua” este o astfel de poveste, ale carei personaje eroice sunt tinerii care isi doresc sa mearga la liceu si sa devina cineva in viata, chiar daca nu au avut norocul sa creasca intr-un mediu prosper. I-am cunoscut personal pe unii dintre ei si am descoperit niste copii activi, siguri pe ei, interesati de lumea in care traiesc, dornici sa invete si sa progreseze, cu planuri mari pentru viitor. Le multumim partenerilor nostri si tuturor clientilor care nu au trecut indiferenti pe langa urnele din restaurante, le multumim de asemenea ambasadorilor care ne-au fost alaturi si in acest an si au sustinut campania in mod consecvent”, declara Oana Serban, PR & Communication Manager World Vision Romania.
„Toti copiii au dreptul la educatie. Aceasta este singura cale prin care isi pot construi un viitor mai bun si pot scapa de saracie. In cei sapte ani in care am sustinut acest program, am strans peste un sfert de milion de euro si am ajutat peste 700 de copii sa isi continue studiile la liceu. Le multumim clientilor nostri, care sunt alaturi de noi in fiecare an, si angajatilor KFC si Pizza Hut, pentru implicarea constanta si proactiva in campanie. De asemenea, ii multumim lui Dani Otil pentru ca ne-a ajutat, din nou, sa popularizam mesajul nostru. Impreuna, reusim sa depasim constant sumele adunate in campaniile anterioare si sa oferim tot mai multe burse copiilor inscrisi in program”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC si Pizza Hut Romania.
Campania s-a incheiat pe 31 octombrie si s-a desfasurat pe parcursul a patru saptamani, perioada in care urnele “Vreau in clasa a noua” au fost amplasate in toate restaurantele KFC si Pizza Hut din tara, pentru oricine si-a dorit sa contribuie, indiferent de suma donata si fara a fi nevoit sa achizitioneze ceva.
Dani Otil, ambasadorul proiectului pentru cel de-al doilea an consecutiv, a sustinut campania cu o donatie de 400 de euro, obtinuti din vanzarea prin licitatie, pe pagina de Facebook, a primei lui casti de motociclist. De asemenea, au susţinut campania prin promovare in social media Daniela Nane si Calin Goia, ambasadori World Vision Romania.
Copiii implicaţi in proiect sunt selectaţi in funcţie de situaţia financiara a familiei din care provin, de rezultatele scolare si de dorinţa lor de a merge la scoala. In timpul liceului, acestia beneficiaza de o bursa lunara care le acopera cheltuielile necesare pentru a-si continua studiile.
Campania “Vreau in clasa a noua” face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativa internaţionala din sectorul privat, lansata de YUM! Brands Inc., al carei beneficiar este World Food Programme, o subsidiara a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfasoara in peste 130 de ţari si teritorii si in mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut si Taco Bell, implicand aproape 1,5 milioane de angajaţi.
World Vision este o organizaţie crestina, care desfasoara programe de intervenţie umanitara de urgenţa, de dezvoltare comunitara si advocacy punand in centrul activitaţii bunastarea copilului. Organizaţia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile si comunitaţile rurale, in scopul depasirii saraciei si nedreptaţii. Inspirata de valori crestine, fundaţia lucreaza cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen.
World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent in aproape 100 de ţari din intreaga lume. In 23 de ani de prezenţa in Romania am desfasurat programe pentru mai mult de 350.000 de copii si adulti, in 394 de comunitaţi din 8 judeţe.
World Vision Romania crede in dreptul la sanse egale pentru copiii de la sate si de la oras si de aceea, in comunitatile rurale unde este prezenta, desfasoara programe de dezvoltare comunitara pe termen lung cu focus pe educatie si reducerea abandonului scolar, sanatate si protectia copilului, agricultura si dezvoltare rurala, angajament civic si crestin. Copiilor li se faciliteaza astfel accesul la condiţii de viata mai bune prin dezvoltarea durabila a comunitatii in care traiesc. Prin proiectele noastre, ne concentram pe transformarea comunitatilor si membrilor acestora pentru a realiza o viata implinita pentru fiecare copil.
KFC este cel mai popular lanţ de restaurante specializat in produse din carne de pui din lume si face parte din grupul YUM!Brands, cea mai mare companie de lanţuri de restaurante si unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial. KFC este recunoscut prin Reţeta Originala®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® / Pui pe gratar Kentucky si Crispy Strips, Aripioare Picante si sandvisuri de pui proaspat preparate. 15.000 de restaurante KFC deservesc zilnic peste 12 milioane de clienţi in 109 ţari.
In Romania, lanţul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenţa pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network KFC si numara 52 de restaurante atat in Bucuresti, cat si in alte orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC Romania opereaza si un restaurant la Chisinau, Republica Moldova.
Despre Pizza Hut
Pizza Hut, lanţul de restaurante cu un concept casual, opereaza pe piaţa romaneasca din 1994 sub contract de masterfranciza acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit in Romania in 1994, odata cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar in prezent deţine opt restaurante in Bucuresti, doua in Cluj si cate unul in Iasi, Constanţa, Ploiesti si Timisoara. Mai multe detalii puteţi afla pe www.pizzahut.ro si pe pagina de Facebook Pizza Hut Romania.
Pizza Hut este singura companie producatoare de pizza ce a fost nominalizata in Top 10 francize in 2009 de catre Revista Entrepreneur. Compania a inceput acum 50 de ani in Wichita, Kansas, iar in prezent deţine peste 13.300 de restaurante in mai mult de 90 de ţari. Pizza Hut este subsidiara a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel internaţional.
Pentru informatii suplimentare, va rugam contactaţi:
Oana Serban – PR & Communications Manager World Vision Romania
Email: Oana_Serban@wvi.org, Nr. tel: 0736.444.822