15.000 DE COPII AU PRIMIT SANDVISURI DE LA CAMPOFRIO

Bucuresti, 20 decembrie 2013 – 15.000 de copii nevoiaşi de la tara au primit sandvisuri cu produse din carne prin campania desfaşurata de Campofrio Romania in reteaua Carrefour in perioada 21-28 noiembrie. Initial gandita pentru saptamana Zilei Recunoştintei, indemnandu-i pe oameni sa faca un gest frumos in beneficiul copiilor mai putin norocoşi, campania a avut succes si firma a suplimentat cele 4.000 de sandvisuri initiale daruind inca 11.000 altor copii in luna decembrie.

Prin campania „Campofrio face bine” fiecare produs cumparat in perioada 21-28 noiembrie s-a transformat in Hrana pentru viata a unui copil neajutorat din mediul rural

Astfel Campofrio Romania s-a alaturat programului „Donator de viitor”, lansat de World Vision Romania in luna octombrie. Chiar de Ziua Recunoştintei, pe 28 noiembrie, o echipa Campofrio a oferit sandvişuri tuturor celor aproximativ 4 000 de copii care traiesc in 13 comunitati defavorizate din judetul Dolj.

Intrucat campania a avut ecouri largi in randurile publicului, iar vanzarile au depaşit aşteptarile initiale, a fost posibila o a doua livrare de sandvişuri, in luna decembrie, constand in 11,000 de bucati. De aceasta data, beneficiarii au fost aproximativ 6 000 de copii din judetul Vaslui şi 5 000 de copii din judetul Ialomita, toti aceştia locuind in sate cu situatie economica precara.

In total, Campofrio a donat 15 000 de sandvişuri. Aceasta donatie a adus, in pragul sarbatorilor de iarna, multa bucurie in vietile unor copii care au cea mai mare nevoie de sprijin. Aceasta deoarece situatia acestor copii in ceea ce priveste alimentatia este in cele mai multe cazuri foarte grava: unii copii mananca doar o data pe zi. Chiar si atunci cand mama le pune pe masa hrana pentru a doua oara, copiii mananca aceeasi supa de cartofi servita si mai devreme, poate si ieri si alaltaieri… De asemenea, sunt numeroase cazurile de copii care merg la culcare flamanzi. Hrana lor este foarte putin variata si consta in cartofi, paine si fasole, fara acces la carne, fructe si legume proaspete pe perioade indelungate de timp. Copiii sunt subnutriti si flamanzi.

„Prin programul „Donator de viitor, lansat de World Vision Romania in aceasta toamna, ne continuam misiunea de a le face bine celor mai dezavantajati dintre copiii romani – cei din mediul rural. Am demarat acest program in judetul Dolj, care se confrunta cu rate ridicate ale şomajului, deci cu venituri foarte scazute, şi, ca o consecinta directa, cu un risc considerabil de abandon şcolar. Adesea copiii nu ajung la şcoala sau nu pot face fata ritmului de studiu şi din cauza ca nu sunt bine hraniti, pe langa celelalte neajunsuri – lipsa rechizitelor, a hainelor şi a pantofilor adecvati, distanta prea mare de strabatut pe jos zi de zi. Ne bucuram ca-i avem alaturi pe cei de la Campofrio şi ca impreuna am putut aduce momente fericite in viata acestor copii.” afirma Oana Şerban, PR & Communication Manager, World Vision Romania.

„Ne bucuram ca putem face bine prin lucuri simple, care pentru aceşti copii fac o mare diferenta. Este un proiect cu atat mai drag noua prin faptul ca invitam consumatorii noştri sa ne fie alaturi folosind ca prilej Ziua Recunoştintei sa fim recunoscatori pentru lucrurile pe care le avem şi sa dam mai departe o mica bucurie,” a declarat Andra Botan, Senior Brand Manager, Campofrio Romania.

Grupul Caroli Foods a devenit liderul pietei de mezeluri proaspete din Romania prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pietei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucator global in domeniu. In prezent, grupul detine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro, Sissi, Gourmet şi Primo. Grupul Caroli Foods işi propune adoptarea calitatii ca şi stil de viata, inovarea continua a portofoliului de produse şi dezvoltarea unei relatii de incredere cu consumatorii şi partenerii sai.

World Vision este o organizatie creştina, care desfaşoara programe de interventie umanitara de urgenta, de dezvoltare comunitara şi advocacy punand in centrul activitatii bunastarea copilului. Organizatia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile şi comunitatile rurale, in scopul depaşirii saraciei şi nedreptatii. Inspirata de valori creştine, fundatia lucreaza cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen.

World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent in aproape 100 de tari din intreaga lume. In 23 de ani de prezenta in Romania am desfaşurat programe pentru mai mult de 350.000 de copii şi adulti, in 394 de comunitati din 8 judete.

World Vision Romania crede in dreptul la sanse egale pentru copiii de la sate si de la oras si de aceea, in comunitatile rurale unde este prezenta, desfasoara programe de dezvoltare comunitara pe termen lung cu focus pe educatie si reducerea abandonului scolar, sanatate si protectia copilului, agricultura si dezvoltare rurala, angajament civic si crestin. Copiilor li se faciliteaza astfel accesul la conditii de viata mai bune prin dezvoltarea durabila a comunitatii in care traiesc. Prin proiectele noastre, ne concentram pe transformarea comunitatilor si membrilor acestora pentru a realiza o viata implinita pentru fiecare copil.