Datorita donatiilor ridicate din acest an, am putut extinde programul pentru mai multi elevi. Din fondurile colectate, World Vision Romania va oferi burse pentru 57 de copii fara posibilitaţi materiale din judetul Dolj selectati initial in program, carora li se alatura inca 25 de copii din judetul Iasi, deci 82 de copii in total.
Succesul campaniei din acest an a fost sarbatorit de liceenii bursieri din Dolj printr-o vizita de o zi la Bucureşti, organizata de World Vision Romania şi partenerii sai de proiect. Astfel, copiii au vizitat pentru prima data in viaţa lor Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa şi apoi au luat pranzul la restaurantul Pizza Hut din AFI Cotroceni, in compania lui Dani Oţil, care a susţinut cu entuziasm campania pe toata perioada sa. Bursierii au inmanat reprezentantilor companiilor o scrisoare cu multumiri si cu visele lor pentru viitor.
„An de an, proiectul Vreau in clasa a noua transforma vietile copiilor defavorizati din mediul rural. Prin acest proiect nu le facilitam copiilor doar accesul la liceu, ci ii transformam in tineri capabili, care au incredere in ei insisi si stiu ce isi doresc de la viitor. Singuri nu putem face aceste lucruri, de aceea ne punem toata increderea in partenerii si donatorii Fundatiei World Vision Romania. Iar de sase ani, KFC Romania si Pizza Hut ne arata ca educatia copiilor din zonele defavorizate este la fel de importanta pentru ei cat este si pentru noi. Le multumim din suflet pentru sprijinul acordat, atat lor, cat si clientilor care au ales sa sprijine acest proiect an de an”, a declarat Catalin A. Popa, Director Executiv World Vision Romania.
Elevii implicaţi in proiect sunt selectaţi in funcţie de situaţia financiara a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a continua studiile. In timpul liceului, aceştia beneficiaza de o bursa lunara care le acopera cheltuielile necesare pentru a merge in continuare la scoala.
In cei sase ani de implicare in campania „Vreau in clasa a noua”, KFC si Pizza Hut impreuna cu clientii lor au adunat mai mult de 240.000 de euro, suma care pana in prezent a ajutat 671 de copii sa isi continue studiile la liceu, anul acesta urmand ca si alti 82 de copii sa primeasca burse de studiu.
Campania KFC si Pizza Hut face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativa internaţionala din sectorul privat, lansata de World Food Programme, o subsidiara a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief este susţinut anual de YUM!, concernul din care fac parte partenerii nostri, fiind prezent in peste 130 de ţari prin mai mult de 39.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell şi implicand aproape 1,5 milioane de angajaţi.
Pentru informatii suplimentare, va rugam contactaţi:
Oana Şerban – PR & Communications Manager World Vision Romania
Email: Oana_Serban@wvi.org, Nr. tel: 0736.444.822
–––––––––––––––––––––––––––––
Despre World Vision Romania
World Vision este o organizaţie creştina, care desfaşoara programe de intervenţie umanitara de urgenţa, de dezvoltare comunitara şi advocacy punand in centrul activitaţii bunastarea copilului. Organizaţia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile şi comunitaţile rurale, in scopul depaşirii saraciei şi nedreptaţii. Inspirata de valori creştine, fundaţia lucreaza cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasa, etnie sau gen.
World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent in aproape 100 de ţari din intreaga lume. In 23 de ani de prezenţa in Romania am desfaşurat programe pentru mai mult de 350.000 de copii şi adulti, in 394 de comunitaţi din 8 judeţe.
World Vision Romania crede in dreptul la sanse egale pentru copiii de la sate si de la oras si de aceea, in comunitatile rurale unde este prezenta, desfasoara programe de dezvoltare comunitara pe termen lung cu focus pe educatie si reducerea abandonului scolar, sanatate si protectia copilului, agricultura si dezvoltare rurala, angajament civic si crestin. Copiilor li se faciliteaza astfel accesul la condiţii de viata mai bune prin dezvoltarea durabila a comunitatii in care traiesc. Prin proiectele noastre, ne concentram pe transformarea comunitatilor si membrilor acestora pentru a realiza o viata implinita pentru fiecare copil.
KFC este cel mai popular lanţ de restaurante specializat in produse din carne de pui, fiind recunoscut prin Reţeta Originala®, Extra Crispy™, Hot Wings™, pui la gratar şi sandvişuri de pui proaspat preparate.
Despre Pizza Hut
Pizza Hut, lanţul de restaurante cu un concept casual, opereaza pe piaţa romaneasca din 1994 sub contract de masterfranciza acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit in Romania in 1994, odata cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar in prezent deţine noua restaurante in Bucureşti, doua in Cluj şi cate unul in Iaşi, Constanţa, Ploieşti şi Timişoara. Mai multe detalii puteţi afla pe www.pizzahut.ro şi pe pagina de Facebook Pizza Hut Romania.
Pizza Hut este singura companie producatoare de pizza ce a fost nominalizata in Top 10 francize in 2009 de catre Revista Entrepreneur. Compania a inceput acum 50 de ani in Wichita, Kansas, iar in prezent deţine aproape 10.000 de restaurante in mai mult de 90 de ţari. Pizza Hut este subsidiara a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel internaţional.