KFC SI PIZZA HUT, AL SASELEA AN PENTRU BURSIERII „VREAU IN CLASA A NOUA”

Comunicat de presa, 2 octombrie 2013, Bucuresti

Programul World Vision România „Vreau în clasa a noua”, susţinut timp de 6 ani consecutiv de KFC şi Pizza Hut

Bucureşti, 2 octombrie 2013. În luna octombrie, în restaurantele KFC şi Pizza Hut se desfăşoară o campanie de strângere de fonduri în spijinul copiilor din programul „Vreau în clasa a noua” al fundaţiei World Vision România . Pentru al şaselea an consecutiv, KFC şi Pizza Hut strâng fonduri pentru copiii români care trăiesc în mediul rural, astfel încât aceştia să îşi poată continua studiile la liceu. Din fondurile colectate, organizaţia World Vision România va oferi burse pentru 57 de copii fără posibilităţi materiale. În perioada 1 – 31 octombrie, oricine poate dona 1 Leu în restaurantele KFC şi Pizza Hut, fără a fi nevoit să cumpere ceva.

„Proiectul Vreau în clasa a noua este unul foarte important pentru organizaţia World Vision România. Suntem mândri să sărbătorim acum, împreună cu prietenii noştri de la KFC şi Pizza Hut, intrarea în cel de-al şaselea an de proiect. Le mulţumim că au fost alături de noi în tot acest timp şi că ne-au ajutat să susţinem mulţi copii să-şi continue studiile la liceu. Până în prezent, peste 500 de copii cu situaţie materială dificilă au terminat liceul datorită proiectului nostru, iar jumătate dintre ei sunt acum la facultate, deci ei privesc astăzi cu mult mai multă încredere către un viitor în care visele lor se pot transforma în realitate. Întâlnirile pe care le organizăm periodic cu aceşti tineri sunt extrem de emoţionante – este extraordinar să vezi cât de motivaţi sunt aceşti tineri şi cât de mult îşi doresc să reuşească în viaţă”, a declarat Cătălin A. Popa, Director Executiv World Vision România.

„În zonele rurale din România, doar 55% dintre tineri îşi continuă studiile la liceu. În celelalte cazuri, familiile nu au posibilităţi financiare pentru a-şi susţine copiii pe perioada liceului. La KFC şi Pizza Hut, credem că stă în puterea noastră să facem o diferenţă şi să le oferim copiilor şansa la o educaţie mai bună. De aceea, în fiecare an, susţinem campania „Vreau în clasa a noua”, iniţiată de World Vision România. Donând 1 Leu sau mai mult în orice restaurant KFC sau Pizza Hut, oricine poate să ajute un copil care îşi doreşte să meargă la liceu. În ultimii 6 ani, împreună cu clienţii noştri, am adunat mai mult de 172.000 de euro şi suntem încrezători că anul acesta campania va avea un succes cel puţin la fel de mare ca ediţiile trecute”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.

„Tinerii aceştia sunt un exemplu de ambiţie şi perseverenţă pentru oricare dintre noi. Pentru World Vision educaţia a fost întotdeauna o prioritate majoră – prin programele noastre de dezvoltare comunitară urmărim ca un număr tot mai mare de copii, indiferent de situaţia lor materială, să meargă la şcoală”, a completat Cătălin A. Popa, Director Executiv World Vision România.

Copiii implicaţi în proiect sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a merge la şcoală. În timpul liceului, aceştia beneficiază de o bursă lunară care le acoperă cheltuielile necesare pentru a-şi continua studiile. De asemenea, tinerii sunt ajutaţi să obţină rezultate şcolare bune şi să se adapteze în noul mediu prin activităţi educative şi culturale pentru a-şi atinge potenţialul maxim. Participând la activităţi de socializare cum sunt întâlnirile pe diverse teme educative adecvate vârstei, tabere, concursuri, excursii, copiii fac faţă mai uşor solicitărilor mediului social şi şcolar.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief este susţinut anual de YUM!, fiind prezent în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 39.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell şi implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.

La nivel naţional, campania este susţinută de prezentatorul TV, Dani Oţil. Alte persoane publice, precum solistul trupei Voltaj Călin Goia şi actriţa Daniela Nane, s-au implicat însprijinirea acţiunii.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactaţi:
Oana Serban – PR & Communications Manager, Email: Oana_Serban@wvi.org. Nr. tel: 0736.444.822

*****

Despre World Vision România

World Vision este o organizaţie creştină, care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, de dezvoltare comunitară şi advocacy punând în centrul activităţii bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile rurale, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valori creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 23 de ani de prezenţă în România am desfăşurat programe pentru mai mult de 350.000 de copii şi adulti, în 394 de comunităţi din 8 judeţe.

World Vision România crede în dreptul la șanse egale pentru copiii de la sate și de la oraș și de aceea, în comunitățile rurale unde este prezentă, desfășoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educație și reducerea abandonului școlar, sănătate și protecția copilului, agricultură și dezvoltare rurală, angajament civic și creștin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viață mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunității în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităților și membrilor acestora pentru a realiza o viață împlinită pentru fiecare copil.

Despre KFC

Lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network. În prezent, în România sunt deschise 49 de restaurante KFC atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti şi Braşov. De asemenea, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova. Primul restaurant KFC din România a fost deschis în aprilie 1997 pe Blvd. Magheru din Bucureşti.
KFC este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui, fiind recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Hot Wings™, pui la grătar şi sandvişuri de pui proaspăt preparate.
Despre Pizza Hut
Pizza Hut, lanţul de restaurante cu un concept casual, operează pe piaţa românească din 1994 sub contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit în România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine nouă restaurante în Bucureşti, două în Cluj şi câte unul în Iaşi, Constanţa, Ploieşti şi Timişoara. Mai multe detalii puteţi afla pe www.pizzahut.ro şi pe pagina de Facebook Pizza Hut România.
Pizza Hut este singura companie producătoare de pizza ce a fost nominalizată în Top 10 francize în 2009 de către Revista Entrepreneur. Compania a început acum 50 de ani în Wichita, Kansas, iar în prezent deţine aproape 10.000 de restaurante în mai mult de 90 de ţări. Pizza Hut este subsidiară a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel internaţional.