CSR

Cunoaște-i pe partenerii noștri de bine!

Educația în medii vulnerabile are nevoie de susținere continuă. Misiunea Fundației World Vision România este aceea de a facilita accesul tuturor copiilor la educație de calitate, în siguranță.

 

Partenerii noștri corporate știu cât de importantă este susținerea copiilor din comunități vulnerabile, de aceea ne sunt mereu alături în programele noastre și vin cu inițiative care contribuie permanent la dezvoltarea copiilor. Iată mai jos campaniile și proiectele CSR derulate alături de partenerii noștri. 

KFC si Pizza Hut

KFC și Pizza Hut derulează anual o campanie de fundraising pentru programul Vreau în clasa a 9-a în toate restaurantele din țară, prin cash boxes la casele de marcat și donații pe bonul de comandă. De asemenea, în cei 15 ani de parteneriat ei au sprijinit proiectul Back to School prin susținerea a peste 1500 elevi cu burse școlare, care constau atât în ajutor financiar, cât și în activități de educație nonformală, școli de vară și workshopuri tematice 

P&G & Profi

Începând din 2017, P&G desfășoară anual o campanie în toate supermarketurile Profi din țară, promovată de asemenea prin canale mass-media. În cadrul campaniei, pentru orice produs Always achiziționat, un procent este destinat elevelor de liceu susținute prin programul Vreau în clasa a 9-a, care primesc nu doar ajutor financiar, ci și sprijin prin activitățile tematice specifice desfășurate de P&G. 

 

Lidl

Lidl organizează pe parcursul anului diferite campanii de urne la casele de marcat ale magazinelor din toată țara. De fiecare dată fondurile strânse de la clienți au fost dublate de către Lidl și direcționate pentru susținerea programului Pâine și Mâine, ajutând peste 1200 de copii să își continue educația cu o masă caldă și ajutor la teme în fiecare zi. 

Steelcase

În fiecare an începând cu 2016 are loc Tabăra de dezvoltare personală Ignite, organizată cu ajutorul partenerilor de la Steelcase. Tabăra se desfășoară în Cluj timp de o săptămână, iar participanții, elevi susținuți prin programul Vreau în clasa a 9-a, participă la ateliere non-formale prin care învață abilități de viață. De la debut și până în prezent au avut loc 9 ediții, în care au fost implicați 54 de facilitatori, angajați Steelcase.   

 

Omniasig

Omniasig Pentru Mai Bine este un proiect prin care, cu sprijinul partenerilor de la Omniasig, am reabilitat integral Școala Gimnazială din satul Malu Roșu. Tot prin intermediul acestui proiect, elevii de gimnaziu au primit device-uri electronice necesare în contextul pandemiei, care i-au ajutat să participe la școala online. 

 

Decathlon

Decathlon a îmbinat pasiunea pentru sport și dorința de a face bine prin campania „Sport pentru Toți. Toți pentru Educatie”. La final de 2020, partenerii de la Decathlon au organizat sesiuni live de sport, prin care au încurajat românii la mișcare. A fost un proiect de conștientizare prin care Decathlon a donat tablete, kituri de igienă și materiale educaționale, pentru ca elevii din programul Vreau în clasa a 9-a să poată continua să învețe.  

Cummins Generator Technologies 

Cu ajutorul partenerilor de la CGT România, implementăm în județul Dolj două proiecte de tip afterschool pentru elevii de gimnaziu de la școlile Rojiște și Palilula din comuna Coțofenii, menite să prevină abandonul școlar. Elevii primesc sprijin specializat în efectuarea temelor după ore, lucru care îi ajută să înțeleagă mai bine materia predată și să nu acumuleze lacune în parcursul educațional.  

 

Adobe

Compania Adobe oferă sprijin bursierilor din programul Vreau în clasa a 9-a, prin ore de mentorat și cursuri de educație digitală și antreprenorială susținute de către angajații companiei. În urma acestor activități, atât angajații cât și compania pot alege să doneze sume de bani către proiect. Aceste sume vor fi folosite pentru achiziționarea de laptopuri pentru elevii din program care participă la activități, în vederea susținerii lor în procesul de dezvoltare. 

 

Cegeka

În 2019, partenerii de la Cegeka au susținut programul Pâine și Mâine prin organizarea unui bake sale intern. Fondurile colectate de angajați au fost dublate de către companie și donate ulterior pentru desfășurarea programului Pâine și Mâine. În 2020, pe timpul pandemiei, angajații Cegeka au donat elevilor susținuți prin programele World Vision dispozitive digitale și imprimante. 

Lecom & Faber Castell

Partenerii de la Lecom Birotica susțin educația copiilor vulnerabili prin campania „Un creion în mână, o șansă mai bună. În cadrul campaniei, la fiecare pachet de creioane colorate Faber Castell vândut, Lecom donează 1 leu pentru susținerea celor 1250 de elevi din programul Pâine și Mâine. 

 

Systematic

Implicarea angajaților în activitățile de fundraising este una dintre modalitățile prin care partenerii noștri aleg să ne susțină programele educaționale. Angajații companiei Systematic au organizat o licitație internă, în vederea strângerii de fonduri pentru susținerea bursierilor din programul Vreau în clasa a 9-a. Suma minimă licitată pentru fiecare lucrare scoasă la vânzare a fost de 50 euro. 

 

Letters to Santa

În fiecare iarnă partenerii corporate ai World Vision România se implică în campania Letters to Santa, prin care anual ajungem la 2000 de copii din comunități vulnerabile. Copiii îi scriu scrisori Moșului, iar angajații din companiile partenere împachetează și distribuie cadourile în comunitățile în care Fundația noastră este prezentă. 

Vrei să fii partener corporate și să susții educația în medii vulnerabile?

Te poți alătura unuia dintre proiectele deja existente sau poți veni cu idei noi de proiecte pe care să le implementăm în comunitățile în care suntem prezenți.

Contactează-ne