CSR

Cunoaște-i pe partenerii noștri de bine!

Educația în medii vulnerabile are nevoie de susținere continuă. Misiunea Fundației World Vision România este aceea de a facilita accesul tuturor copiilor la educație de calitate, în siguranță.

 

Partenerii noștri corporate știu cât de importantă este susținerea copiilor din comunități vulnerabile, de aceea ne sunt mereu alături în programele noastre și vin cu inițiative care contribuie permanent la dezvoltarea copiilor. Iată mai jos campaniile și proiectele CSR derulate alături de partenerii noștri. 

KFC si Pizza Hut

KFC și Pizza Hut derulează anual o campanie de fundraising pentru programul Vreau în clasa a 9-a în toate restaurantele din țară, prin cash boxes la casele de marcat și donații pe bonul de comandă. De asemenea, în cei 15 ani de parteneriat ei au sprijinit proiectul Back to School prin susținerea a peste 1500 elevi cu burse școlare, care constau atât în ajutor financiar, cât și în activități de educație nonformală, școli de vară și workshopuri tematice 

P&G & Profi

Începând din 2017, P&G desfășoară anual o campanie în toate supermarketurile Profi din țară, promovată de asemenea prin canale mass-media. În cadrul campaniei, pentru orice produs Always achiziționat, un procent este destinat elevelor de liceu susținute prin programul Vreau în clasa a 9-a, care primesc nu doar ajutor financiar, ci și sprijin prin activitățile tematice specifice desfășurate de P&G. 

 

Lidl

Lidl organizează pe parcursul anului diferite campanii de urne la casele de marcat ale magazinelor din toată țara. De fiecare dată fondurile strânse de la clienți au fost dublate de către Lidl și direcționate pentru susținerea programului Pâine și Mâine, ajutând peste 1200 de copii să își continue educația cu o masă caldă și ajutor la teme în fiecare zi. 

Steelcase

În fiecare an începând cu 2016 are loc Tabăra de dezvoltare personală Ignite, organizată cu ajutorul partenerilor de la Steelcase. Tabăra se desfășoară în Cluj timp de o săptămână, iar participanții, elevi susținuți prin programul Vreau în clasa a 9-a, participă la ateliere non-formale prin care învață abilități de viață. De la debut și până în prezent au avut loc 9 ediții, în care au fost implicați 54 de facilitatori, angajați Steelcase.   

 

Omniasig

Parteneriatul continuă și în 2021 prin susținerea de către OMNIASIG a unui număr total de 105 elevi din județul Buzău, pe componentele următoare: școala de vară pentru 25 de elevi, donație de ghiozdane echipate pentru un număr de 55 de elevi, susținerea unui număr de 25 de elevi cu burse lunare (an școlar 2021-2022), implicarea angajaților în mentorate cu elevii, precum și o acțiune de amenajare a spațiului exterior unei școli dintr-o comunitate din care provin o parte din elevii susținuti cu burse de către OMNIASIG.

Decathlon

Decathlon a îmbinat pasiunea pentru sport și dorința de a face bine prin campania „Sport pentru Toți. Toți pentru Educatie”. La final de 2020, partenerii de la Decathlon au organizat sesiuni live de sport, prin care au încurajat românii la mișcare. A fost un proiect de conștientizare prin care Decathlon a donat tablete, kituri de igienă și materiale educaționale, pentru ca elevii din programul Vreau în clasa a 9-a să poată continua să învețe.  

Cummins Generator Technologies 

Cu ajutorul partenerilor de la CGT România, implementăm în județul Dolj două proiecte de tip afterschool pentru elevii de gimnaziu de la școlile Rojiște și Palilula din comuna Coțofenii, menite să prevină abandonul școlar. Elevii primesc sprijin specializat în efectuarea temelor după ore, lucru care îi ajută să înțeleagă mai bine materia predată și să nu acumuleze lacune în parcursul educațional.  

 

Adobe

Compania Adobe oferă sprijin bursierilor din programul Vreau în clasa a 9-a, prin ore de mentorat și cursuri de educație digitală și antreprenorială susținute de către angajații companiei. În urma acestor activități, atât angajații cât și compania pot alege să doneze sume de bani către proiect. Aceste sume vor fi folosite pentru achiziționarea de laptopuri pentru elevii din program care participă la activități, în vederea susținerii lor în procesul de dezvoltare. 

 

Cegeka

În 2019, partenerii de la Cegeka au susținut programul Pâine și Mâine prin organizarea unui bake sale intern. Fondurile colectate de angajați au fost dublate de către companie și donate ulterior pentru desfășurarea programului Pâine și Mâine. În 2020, pe timpul pandemiei, angajații Cegeka au donat elevilor susținuți prin programele World Vision dispozitive digitale și imprimante. 

Lecom & Faber Castell

Partenerii de la Lecom Birotica susțin educația copiilor vulnerabili prin campania „Un creion în mână, o șansă mai bună. În cadrul campaniei, la fiecare pachet de creioane colorate Faber Castell vândut, Lecom donează 1 leu pentru susținerea celor 1250 de elevi din programul Pâine și Mâine. 

 

Systematic

Implicarea angajaților în activitățile de fundraising este una dintre modalitățile prin care partenerii noștri aleg să ne susțină programele educaționale. Angajații companiei Systematic au organizat o licitație internă, în vederea strângerii de fonduri pentru susținerea bursierilor din programul Vreau în clasa a 9-a. Suma minimă licitată pentru fiecare lucrare scoasă la vânzare a fost de 50 euro. 

 

Letters to Santa

În fiecare iarnă partenerii corporate ai World Vision România se implică în campania Letters to Santa, prin care anual ajungem la 2000 de copii din comunități vulnerabile. Copiii îi scriu scrisori Moșului, iar angajații din companiile partenere împachetează și distribuie cadourile în comunitățile în care Fundația noastră este prezentă. 

NEPI ROCKCASTLE

Compania ne susține pe parcursul anului cu diverse donații pentru nevoile copiilor, iar în luna septembrie 2021 am desfășurat în parteneriat cu 10 mall-uri NEPI din țară campania „Empty Classroom”, prin care au fost colectate și donate rechizite pentru copii și cărți pentru dotarea bibliotecilor școlare de la sate, din peste 8 județe.

 

Ariel & Auchan

Am derulat o campanie în august-septembrie 2021, prin care un procent din valoarea fiecărui produs Ariel achiziționat din magazinele Auchan a mers către programul Pâine și Mâine, cu scopul achiziționării de hăinuțe noi pentru cei peste 200 de elevi beneficiari ai programului din județul Vaslui.

Dove

Prin proiectul „Ne încredem în educație” în parteneriat cu Dove, peste 10.000 de elevi de gimnaziu din 87 de școli vor participa la sesiuni de educație non-formală pe teme de încredere în sine, parte din campania Dove „Ai încredere în tine”, susținute de peste 280 de profesori și 3 elevi din Consiliul Consultativ al Copiilor WVR, instruiți de către Dove.

CARREFOUR

Am derulat o campanie prin aplicația Carrefour Do Good, prin care Carrefour a donat 5000 de mese în programul Pâine și Mâine, precum și cutii cu alimente pentru elevii din programele World Vision și familiile lor.

 

WhatsApp Image 2021-10-07 at 18.42.08

Roche Bobois

Roche Bobois a realizat o licitație cu 5 perne unicat, realizate de designeri români, cu ocazia aniversării a 50 de ani de la lansarea canapelei Mah Jong. Sumele strânse în urma licitației au mers în susținerea copiilor din programul Pâine și Mâine.

Pfizer

Compania Pfizer a oferit pentru proiectul Pâine și Mâine suma care a contribuit la deschiderea programului în județul Ialomița, pentru un număr de 50 de elevi.

ACS INDUSTRIES EUROPE

Ne sunt alături din 2020, an în care au ales sa susțină programul Pâine și Mâine, și pe cei 20 de copii din Cășeiu, județul Cluj. Din 2021 susțin și 30 de bursieri, elevi la școlile profesionale din Turda și Câmpia Turzii.

 

Cognizant Softvision

Ne sunt parteneri din 2021 și ne-au sprijinit cu donația a 400 de calculatoare (unitate centrală, monitor, mouse, căști), repartizate astfel: 231 au plecat spre copii din județul Cluj, iar 169 au fost donate copiilor din 3 localități din județul Vaslui. De asemenea, 63 camere video au ajuns la 37 de copii din județul Cluj și la 26 din județul Vaslui.

Wizrom

Cu sprijinul companiei Wizrom Software, în 2021, 100 de elevi din programul Pâine și Mâine, județul Dolj au primit tablete, iar o școală din județul Vaslui a fost dotată cu table inteligente.

 

Fundația Vodafone România, World Vision România și Technology_VOIS România

au dotat cu calculatoare, imprimante, programe software și echipamente de rețelistică 15 școli din mediul rural, de care beneficiază 1.734 de elevi și 490 de profesori. Investiția se ridică la peste 80.000 de euro și face parte din programul  „Brighter Futures – A chance for a better tomorrow” derulat în perioada septembrie 2020 – iunie 2021 în 15 școli gimnaziale din județele Dolj (Unirea, Sadova, Castranova, Rojistea), Iași (Vlădeni, Chicerea, Alexeni, Ţibana, Butea), Vaslui (Dumești, Poienești, Grivița, Ivănești, Ursoaia) și Vâlcea (Ionești, Nicolae Bălcescu, Stoilești).

Obiectivul proiectului a fost digitalizarea unităților de învățământ din comunități rurale defavorizate prin dotarea lor cu echipamente IT și resurse educaționale, dar și furnizarea de educație non-formală sub formă de sesiuni de orientare în carieră și dezvoltare de abilități, susținute de 60 de voluntari Technology_VOIS pe teme precum tehnologia informației, managementul timpului, managementul conflictului, educație financiară și importanța educației. La cele 30 de sesiuni au participat peste 300 de elevi și profesori.

În cadrul aceluiași proiect, școlile au beneficiat și de donații de cărți (manuale și beletristică), dar și de truse medicale și truse de igienă conținând măști, dezinfectante și mănuși de unică folosință.

Proiectul a fost implementat de World Vision România și Technology_VOIS România, managementul proiectului fiind asigurat de Technology_VOIS cu sprijinul Fundației Vodafone România.

Vrei să fii partener corporate și să susții educația în medii vulnerabile?

Te poți alătura unuia dintre proiectele deja existente sau poți veni cu idei noi de proiecte pe care să le implementăm în comunitățile în care suntem prezenți.

Contactează-ne