Achiziţie sandviciuri Iaşi, Vâlcea, Galaţi, Cluj, Ialomiţa, Ilfov, Dolj

In vederea oferirii de sandviciuri pentru copiii din Programul “Vreau in clasa a 9-a” din judetele Iasi, Valcea, Galati, Cluj, Ialomita, Ilfov, Dolj, Calarasi si Giurgiu va rugam sa ne trimiteti oferta dumneavoastra detaliata de pret pentru livrarea de sandviciuri, cu urmatoarele caracteristici:

Lot 1 – Iasi – furnizare sandviciuri

  • Durata contractului: octombrie 2025 – iunie 2026
  • Buget maxim  – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
  • Ofertantul trebuie sa prezinte spre exemplificare mai multe variante de sandviciuri (minim 2), fiecare varianta va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora.
  • Detalii legate de livrari: frecventa, cantitati, adresa livrare – conform tabel atasat.

Lot 2 – Valcea – furnizare sandviciuri

  • Durata contractului: octombrie 2025 – iunie 2026
  • Buget maxim  – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
  • Ofertantul trebuie sa prezinte spre exemplificare mai multe variante de sandviciuri (minim 2), fiecare varianta va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
  • Detalii legate de livrari: frecventa, cantitati, adresa livrare – conform tabel atasat.

Lot 3 – Galati – furnizare sandviciuri

  • Durata contractului: octombrie 2025 – iunie 2026
  • Buget maxim  – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
  • Ofertantul trebuie sa prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare varianta va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
  • Detalii legate de livrari: frecventa, cantitati, adresa livrare – conform tabel atasat.
  •  

Lot 4 – Cluj – furnizare sandvichuri

  • Durata contractului: octombrie 2025 – iunie 2026
  • Buget maxim  – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
  • Ofertantul trebuie sa prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare varianta va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
  • Detalii legate de livrari: frecventa, cantitati, adresa livrare – conform tabel atasat.

Lot 5 – Ialomita – furnizare sandvichuri

  • Durata contractului: octombrie 2025 – iunie 2026
  • Buget maxim  – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
  • Ofertantul trebuie sa prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare varianta va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
  • Detalii legate de livrari: frecventa, cantitati, adresa livrare – conform tabel atasat.

Lot 6 – Ilfov – furnizare sandvichuri

  • Durata contractului: octombrie 2025 – iunie 2026
  • Buget maxim  – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
  • Ofertantul trebuie sa prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare varianta va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
  • Detalii legate de livrari: frecventa, cantitati, adresa livrare – conform tabel atasat.

Lot 7 – Dolj – furnizare sandvichuri

  • Durata contractului: octombrie 2025 – iunie 2026
  • Buget maxim  – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
  • Ofertantul trebuie sa prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare varianta va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
  • Detalii legate de livrari: frecventa, cantitati, adresa livrare – conform tabel atasat.

Lot 8 – Calarasi – furnizare sandvichuri

  • Durata contractului: octombrie 2025 – iunie 2026
  • Buget maxim  – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
  • Ofertantul trebuie sa prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare varianta va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
  • Detalii legate de livrari: frecventa, cantitati, adresa livrare – conform tabel atasat.

Lot 9 – Giurgiu – furnizare sandvichuri

  • Durata contractului: octombrie 2025 – iunie 2026
  • Buget maxim  – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
  • Ofertantul trebuie sa prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare varianta va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
  • Detalii legate de livrari: frecventa, cantitati, adresa livrare – conform tabel atasat.

Important!!! Furnizorii pot trimite oferta pentru toate loturile sau doar pentru unul dintre ele.

Precizari valabile pentru toate cele 9 loturi:

  • Data de livrare va fi  anuntata la inceputul lunii, pana pe 10 a fiecarei luni, in fiecare locatie de catre persoana responsabila, iar numarul de produse livrate/ data vor fi anuntate cu 48h inainte;
  • Transportul va fi inclus in pret;
  • Furnizorul de servicii catering trebuie sa  detina toate autorizatiile necesare functionarii.
  • Firma de catering nu are voie sa modifice numarul de portii si meniul stabilit, fara acordul beneficiarului.
  • Predarea – preluarea hranei se va face la adresele din tabel  sub supravegherea personalului desemnat care va consemna aspectul cantitativ si calitativ al alimentelor intr-un registru.
  • Personalul beneficiarului are obligatia si dreptul de a urmari si a verifica distribuirea alimentelor pe tot parcursul desfasurarii acestor activitati. In cazul in care se constata abateri ce pot conduce la consecinte grave pentru sanatatea copiilor, personalul administrativ va avea dreptul sa opreasca distribuirea hranei, iar prestatorul va fi obligat sa inlocuieasca alimentele sau hrana in cauza cu altele corespunzatoare, in decurs de o ora, fara a pretinde plati suplimentare pentru aceasta.
  • Transportul hranei se va face numai cu mijloace de transport autorizate sanitar-veterinar. Toate livrarile vor fi insotite de certificat de conformitate si aviz de insotire a marfii, insotite de personal calificat, echipat corespunzator si avizat medical.
  • Facturarea si plata acestora se vor face pe numarul de sandvichui comandat in luna respectiva.

Se va oferta pretul in lei/sandvici.

Detalii achizitie sandwich-uri Iasi, Valcea, Galati, Cluj, Ialomita_Ilfov, Dolj

Transportul va fi inclus in pretul ofertat, livrarea urmand a fi facuta conform tabelului atasat.

Prestatiile de servicii de catering se fac in baza contractului de servicii, plata urmand a se face in baza facturii emise  lunar, în baza centralizatorului portiilor zilnice livrate pe fiecare locatie.

Urmatoarele termene obligatorii trebuie avute in vedere la intocmirea ofertei dumneavoastra:

  • Primirea ofertelor – pana in 02 octombrie 2025, ora 12:00.

Criteriile de selectie a ofertei: nivelul calitativ (gramaje produse, valori nutritionale), pretul, termenul de livrare, termenul si modalitatea de plata.

Important!!! Furnizorii pot trimite oferta pentru toate loturile sau doar pentru unul dintre ele.

In oferta va rugam sa specificati/includeti urmatoarele:

  • Pret oferit /eventuale reduceri;
  • Termen de plata (World Vision nu agreeaza plata in avans)
  • Transport;
  • Variante de sandviciuri propuse;
  • Termen de valabilitate al ofertei.

La oferta se vor atasa obligatoriu:

– certficat de inregistrare a firmei;

– autorizatii specifice activatii;

codul de conduita al prestatorului completat si semnat;

–  Certificat Constatator emis de Registrul Comertului in conformitate cu Legea 265/2022, dar nu mai vechi de 60 zile de la data solicitarii/alt document echivalent

Termenul limita de primire a ofertelor este 02 octombrie, ora 12:00.

Informatiile de contact pentru clarificari si pentru trimirea ofertei:

Persoane de contact – Ramona Stancu; e-mail – ramona_stancu@wvi.org.