Expert achiziţii

Dacă vrei să contribui la îmbunătățirea condițiilor pentru copii și tineri din mediul rural prin implicarea în proiecte de educație, protecție și intervenție socială, Fundația World Vision România este în căutare de Expert achiziţii.

Experiență profesională specifică: minim 2 ani
LOCALIZARE – BUCUREŞTI
Norma: 8 h/zi

Studii: Absolvent studii superioare tehnice / juridice.

Competenţe:

  • Capacitate de analiză și sinteză.
  • Abilitați de organizare și planificare.
  • Abilități de calcul.
  • Cunoașterae procedurilor de achiziții și a sistemelor online de achiziție.
  • Cunoașterea legislației și a instituțiilor privind achizițiile.

Atribuții:

  • Realizează și actualizează Planul achizițiilor.
  • Corelează achizițiile cu bugetul și activitățile proiectului.
  • Prospectează piață serviciilor și produselor necesare proiectului.
  • Elaborează documentații de achiziție, caiete de sarcini, specificații tehnice.
  • Solicita oferte pentru contractare servicii și produse.
  • Asigura semnarea contractelor și efectuarea comenzilor.
  • Monitorizează derularea contractelor și colectarea documentelor justificative.
  • Verifica calitatea și cantitatea produselor și serviciilor recepționate în raport cu specificațiile tehnice.
  • Realizează Execuția contractelor de achiziție, consemnând comenzile realizate, bunurile și serviciile recepționate, documentele justificative atașate și stadiul fiecărui bun/serviciu achiziționat.
  • Participa la ședințe de proiect și face recomandări de ajustări.

Salarizare motivantă, însoțită și de alte beneficii, posibilitate de evoluție în carieră.