Având în vedere necesitățile din cadrul proiectului „Protecția și incluziunea socio-economică a refugiaților și solicitanților de azil în România” PFA-ROU-23141-011138-00, Fundația World Vision România organizează o selecție de oferte în vederea atribuirii achiziției având ca obiect Servicii de asigurare a unei gustari pentru participanti
1. | Date privind achizitorul | Fundația World Vision România, str. Rotașului nr. 7, București |
2. | Obiectul achiziției | Servicii de catering pentru asigurarea unei gustari pentru participanti |
3. | Valoarea estimată (lei) | 142.879,00 lei, TVA inclus! |
4. | Specificatiile tehnice ale serviciilor ce urmează a fi achiziționate | Se regăsesc mai jos |
5. | Termenul-limită de depunere a ofertelor | 19 iunie 2024, Ora 16:00 |
6. | Adresa la care se trimit ofertele si modul de prezentare al acestora | La adresa de mail ovidiu_ban@wvi.org |
7. | Limba in care trebuie redactate ofertele | Română |
8. | Perioada de valabilitate a ofertei | 30 de zile incepand cu 19.06.2024 |
9. | Data limită pentru solicitarea de clarificări | 10 iunie ora 12:00 Data până la care se va răspunde la solicitările de clarificări 14 iunie 2024 ora 12:00 |
10. | Finanțarea achiziției | Achiziția se derulează în cadrul proiectului „Protecția și incluziunea socio-economică a refugiaților și solicitanților de azil în România”, finanțat de catre UNHCR, Agenția ONU pentru Refugiați, contract PFA-ROU-23141-011138-00 și implementat de Fundația World Vision România în calitate de beneficiar principal în parteneriat cu Agenția Metropolitană de Dezvoltare Durabilă Brașov, în perioada 01.01.2024-31.12.2024. |
11. | Criteriul de atribuire a contractului | Cel mai mic preț, in conditiile indeplinirii integrale a cerintelor |
SPECIFICAȚII TEHNICE MINIMALE
- VALOAREA CONTRACTULUI
Valoarea totală estimată a achiziției este 142.879,00 lei, TVA inclus. Valoarea estimată nu poate fi depășită, depășirea ei ducând la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Impartire pe loturi: NU. Se va trimite oferta pentru pachetul complet de servicii.
- SPECIFICAȚII TEHNICE
Contract de prestări servicii hrana pentru asigurarea unei gustări pentru beneficiarii proiectului (participanti workshop-uri)
Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta, astfel încât să corespundă tuturor specificaţiilor tehnice și procedurale în conformitate cu prevederile din prezenta documentație. In caz contrar oferta va fi considerata neconformă.
Serviciile vor consta în livrarea unor pachete compuse din următoarele produse din tabelele de mai jos:
Nr. | Descriere achizitie | Frecventa livrare | Nr. Comenzi lunare | Valoare totala estimata contract (TVA inclus) – RON |
1 | Snack-uri pt evenimente worksop-uri – BUCURESTI | lunar | 6 | 142.879,00 |
2 | Snack-uri pt evenimente worksop-uri – CONSTANTA | lunar | 6 | |
3 | Snack-uri pt evenimente worksop-uri – CLUJ | lunar | 6 | |
4 | Snack-uri pt evenimente worksop-uri – SUCEAVA | lunar | 6 | |
5 | Snack-uri pt evenimente worksop-uri -IASI | lunar | 6 |
Pentru fiecare adresa se vor trimite, lunar, 6 comenzi.
BUCURESTI | CONSTANTA | CLUJ | IASI | SUCEAVA | ||
Nr. | Descriere produs pachet lunar | Nr. Unitati/Luna | Nr. Unitati/Luna | Nr. Unitati/Luna | Nr. Unitati/Luna | Nr. Unitati/Luna |
1 | Apa plata 500ml | 200 | 300 | 100 | 75 | 65 |
2 | Suc Portocale necarbogazos 2L | 20 | 25 | 15 | 9 | 7 |
3 | Suc Portocale Rosii 1L | 20 | 25 | 15 | 10 | 7 |
4 | Suc Piersici IL | 20 | 25 | 15 | 10 | 7 |
5 | Cafea boabe intensitate medie 1 kg | 3 | 4 | 2 | 1 | 1 |
6 | Cafea Macinata intensitate ridicata 250 g | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 |
7 | Pachet 10 pliculete ciocolata calda | 5 | 10 | 5 | 2 | 2 |
8 | Ceai Negru cutie 20 plicuri | 6 | 6 | 4 | 2 | 2 |
9 | Ceai Verde cutie 20 plicuri | 6 | 6 | 4 | 2 | 2 |
10 | Ceai Fructe cutie 20 plicuri | 6 | 6 | 4 | 2 | 2 |
11 | Pachet Zahar alb 200 Pliculete | 3 | 3 | 2 | 1 | 1 |
12 | Pahare carton minim 180 ml 50 buc | 4 | 6 | 3 | 2 | 2 |
13 | Farfurii biodegradabile min 15 cm diametru 50 buc | 4 | 5 | 3 | 2 | 2 |
14 | Lingurite biodegradabile 100 buc | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 |
15 | Servetele cutie 100 buc | 10 | 10 | 5 | 4 | 3 |
16 | Servetele umede antibacteriene min 50 buc/set | 5 | 5 | 2 | 2 | 1 |
17 | Mix batoane ciocolata min 350g/pachet | 30 | 38 | 5 | 3 | 3 |
18 | Caise uscate min 350g | 8 | 10 | 4 | 2 | 2 |
19 | Stafide brune 500g | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 |
20 | Nuci Pecan min 80g | 10 | 15 | 3 | 2 | 2 |
21 | Migdale crude 500g | 9 | 15 | 4 | 2 | 2 |
22 | Nuci Caju Crud 500g | 10 | 15 | 4 | 2 | 2 |
23 | Mini Croissante cu cacao min 160 g | 30 | 40 | 13 | 5 | 5 |
24 | Biscuiti cu jeleu min 125g diverse sortimente | 30 | 40 | 20 | 10 | 8 |
25 | Biscuiti cu Ciocolata min 250g | 30 | 40 | 15 | 10 | 8 |
26 | Napolitane glazurate cacao min 150g | 30 | 40 | 20 | 13 | 7 |
27 | Turta dulce 200g | 25 | 40 | 15 | 8 | 5 |
28 | Bomboane de ciocolata 200g | 25 | 40 | 20 | 8 | 4 |
29 | Covrigei sarati 500g | 9 | 25 | 12 | 8 | 4 |
30 | Nachos branza 100g | 25 | 30 | 15 | 10 | 6 |
31 | Briose crema cacao 250g | 30 | 40 | 15 | 10 | 8 |
32 | Lapte UHT 3,5 grasime 1L | 3 | 5 | 4 | 2 | 2 |
Important: ofertantii pot propune produse asemanatoare/alternative cu conditia ca acestea sa se refere la acelasi tip de produs si sa aiba caracteristici similare cu produsul solicitat (gramaj, nevoie satisfacuta) . Ofertantul va descrie clar produsul alternativ propus in scopul demonstrarii echivalentei cu produsul solicitat pe care-l inlocuieste.
Raspunderea pentru calitatea produselor livrate revine furnizorului. Produsele care nu corespund cerintelor legale in vigoare precum si conditiilor de calitate nu vor fi admise de catre beneficiar, urmand a fi inapoiate furnizorului.
Termenul de garantie: la momentul livrarii fiecarei transe produsele trebuie sa mai aiba cel putin 30 zile de garantie.
- ADRESĂ DE LIVRARE
Produsele vor fi livrate in urmatoarele localitati (adresa exacta urmand a fi comunicata ulterior ofertantului castigator):
Bucuresti
Constanta
Cluj-Napoca
Iasi
Suceava
- PRECIZĂRI
- Plata serviciilor se va face numai pentru serviciile efectiv prestate, in baza proceselor verbale de receptie incheiate pentru fiecare comanda livrata.
- Achizitorul are dreptul de a rezilia contractul de prestări servicii incheiat cu un operator economic in situatia in care serviciile nu sunt prestate la un nivel corespunzator, conform prezentei documentatii.
- Produsele vor fi livrate si transportate in conditii igienico-sanitare corespunzătoare produselor alimentare.
- Costul transportului produselor pana la adresele de livrare va fi inclus in pretul ofertei.
- Graficul de livrare a produselor: iulie – decembrie 2024.
- PLATĂ
Plata se va face prin OP, in lei, pe baza facturii si a procesului verbal de receptie a serviciilor. Facturile vor fi emise lunar separat pentru fiecare adresa de livrare.
Termenul de plata este de 30 de zile de la receptionarea si facturarea serviciilor. Nu se fac plati in avans, iar pretul contractului nu poate fi ajustat.
6. DOCUMENTE DE CALIFICARE
La oferta se vor atasa obligatoriu:
– certficat de inregistrare a firmei;
– codul de conduita al prestatorului completat si semnat (formular atasat);
– Certficat Constatator emis de Registrul Comertului in conformitate cu Legea 26/1990, dar nu mai
vechi de 60 zile de la data solicitarii/alt document echivalent