Experiența profesională specifică (luni): 36 (3 ani)
LOCALIZARE – NAŢIONAL
Norma: 6 h/zi
Perioada: 24 luni;
Studii: Absolvent studii superioare economice
Competenţe:
- Capacitate de analiză și sinteză.
- Excelența operare PC și baze de date.
- Abilitați de organizare și planificare.
- Abilitați de calcul.
- Cunoaștere sisteme contabile și de gestiune.
- Cunoaștere legislație și instituții financiar bancare.
Atribuţii:
- Analizează bugetul proiectului.
- Realizează Cash-Flow-ul proiectului cuprinzând o planificare în timp a înput-urilor financiare și a cheltuielilor previzionate. Elaborează și actualizează lunar execuția bugetară înregistrând cheltuielile efectuate în fiecare lună.
- Realizează plăti salariale conform pontaje și state de plată.
- Realizează plăti către furnizori/prestatori conform documentației de achiziție și pe bază de documente justificative. Realizează plăti subvenții către beneficiarii proiectului.
- Realizează grafic și cereri de prefinanțare, cereri de plată, cereri de rambursare.
- Implementează mecanisme și măsuri de monitorizare și ajustare bugetară.
- Face înregistrări contabile.
- Integrează cheltuielile proiectului în sistemul financiar contabil al organzației.
- Obține documente necesare de la instituții financiar bancare.
- Răspunde la solicitări de clarificări pe documente financiare.
- Participă la ședințe de proiect și face recomandări de ajustări.
Aplicațiile cu mențiunea postului sunt așteptate în cadrul Fundației World Vision România până la data de 10 Mai 2024, inclusiv.