Analist Raportare

Postul: Analist Raportare cod COR 263102
(Analist Raportare pentru departamentul Marketing)
Localizare: Biroul Naţional
Departament: Finance
Normă: 8 ore/zi

Cum aplici?

Trimiți un CV, până la data de 07.01.2022, la adresa:  alexandra_pagidean@wvi.org cu subiectul: Aplicare Economist in economie generala_Numele și prenumele tău

Responsabilităţi majore:

  • Urmareste intocmirea si executarea bugetelor pe departament si bugetului general/forecast;
  • Construieste bugetul departamentului MKT in concordanta cu structura bugetului si indicatorii bugetari stabiliti ; intocmeste instructiunile de completare si corelatiile intre indicatori;
  • Stabileste corelatiile dintre obiectivele stabilite pentru bugetul previzionat pentru departamentul
  • MKT (centrele de cost si codificarile bugetare stabilite pentru monitorizarea bugetului pe produse/proiecte si campanii MKT);
  • Verifica saptamanal executia bugetara prin analiza incasarilor cu tranzactiile cheltuielilor realizate pe fiecare campanie/produs/proiect MKT;
  • Raporteaza echipei MKT despre stadiul executarii bugetelor, abaterile semnalate si impreuna cu echipa MKT stabileste masurile corective ce ar trebui adoptate;
  • Stabileste sistemul de calcul al costurilor si urmareste implementarea acestuia;
  • Construieste la inceputul anului, impreuna cu departamentul MKT, sistemul de indicatori de performanta;
  • Urmareste acuratetea datelor introduse in sistemul informatic precum si respectarea termenelor de introducere;
  • Stabileste centrele de costuri, categoriile de cheltuieli, procedurile de alocare a veniturilor si
  • costurilor, in vederea monitorizarii din punct de vedere financiar a performanentei departmanentului MKT;
  • Adapteaza sistemul de raportare in functie de necesitatile semnalate de catre departamentul MKT;
  • Analizeaza procesele de management financiar derulate in interiorul Fundatiei si propune recomandari si solutii de optimizare;
  • Respecta procedurile si instructiunile de lucru stabilite;
  • Pregateste formate de raportare interna (ex: modele de raportare, formate standard de bugetare);
  • Pregateste analize financiare pe baza situatiilor financiare consolidate, a bugetelor si altor rapoarte de management specifice, potrivit cerintelor financiare si operationale;
  • Intocmeste diverse rapoarte solicitate de auditori, consultant externi si alte organisme;
  • Indeplineste rolul de suport financiar pentru celelalte departamente si colaboreaza cu celelalte arii din cadrul departamentului Financiar;

Studii, cunoştinţe, abilităţi, aptitudini

  • Studii superioare economic/ financiar/ contabil – durata 3 ani
  • Cunostinte privind finantarile cu fonduri structurale;
  • Operare PC;
  • Cunostinte MS Office (Excel: formule Vlookup, Sumif, pivot table), Power Point;
  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Abilitatea de a prioritiza sarcinile.
  • Experienta relevanta in domeniu, cel putin 3 ani.
  • Experienta profesionala generala de minim 4 ani.

Termen limită pentru trimiterea CV-ului: 07.01.2022

Trimite CV