KFC și Pizza Hut în parteneriat cu World Vision, susțin, pentru cel de-al 12-lea an consecutiv, programul „Vreau în clasa a 9-a”

  • În perioada 1 – 31 octombrie 2019, se pot face donații pentru campania „Vreau în clasa a 9-a”, în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din țară
  • De-a lungul anilor, KFC și Pizza Hut au donat organizației World Vision peste 800.000 de euro
  • Până în prezent, peste 1.300 de copii din medii defavorizate au fost susținuți în continuarea studiilor liceale
  • Fiecare elev din cadrul programului primește o bursă lunară în valoare de 250 de lei

București, 1 octombrie 2018: În 2008, KFC și Pizza Hut, au decis să se alăture World Vision România pentru a sprijini programul „Vreau în clasa a 9-a”, al cărui scop principal este combaterea abandonului școlar – una dintre principalele probleme ale societății, la nivel de educație.  Până în prezent, peste 1.300 de copii au beneficiat de susținere în continuarea studiilor liceale. În fiecare an, pe parcursul lunii octombrie, se pot face donații pentru copiii înscriși în program, în urnele special amenajate în locațiile din întreaga țară, la casele de marcat când plasează comanda sau la kiosk-urile digitale, în restaurantele în care acestea sunt disponibile. Clienții sunt încurajați să doneze, contribuind astfel la viitorul unor copii provenind din medii defavorizate, întrucât lipsa resurselor financiare este un aspect care influențează substanțial riscul abandonului școlar. Orice sumă este importantă, donația nu este condiționată de achiziționarea vreunui produs.

Astfel, împreună cu cei care se alătură campaniei, KFC și Pizza Hut reușesc să susțină un vis mic, care este de fapt mare, prin oferirea unui sprijin financiar vital pentru această etapă profesională și personală, din viața unui adolescent, accesul la liceu. Donațiile ajung la copiii înscriși în programul „Vreau în clasa a 9-a” sub forma unor burse lunare în valoare de 250 de lei, distribuite pe tot parcursul ciclului liceal și care sunt destinate costurilor de transport și achiziționării de rechizite. În plus, prin intermediul programului, elevii primesc acces și la o serie de ședințe de consiliere socio-profesionale, precum și la activități dedicate socializării. Elevii care vor face parte din proiectul ,,Vreau în clasa a 9-a’’ sunt aleși atât în baza rezultatelor școlare, cât și în funcție de dorința lor de a-şi continua studiile.

Anul acesta, în cadrul campaniei, sunt prezentate poveștile de succes ale unor alumni, în cadrul platformei dedicate  https://www.kfc.ro/vreauinclasa9/. Mai exact, 12 elevi din promoții diferite împărtășesc ce a reprezentat pentru ei accesul la proiectul ,,Vreau în clasa a 9-a’’, povestind parcursul lor personal și profesional. 

 „Proiectul „Vreau în clasa a 9-a” este unul de suflet pentru noi, având deja o tradiție și rezultate care ne bucură foarte mult. Prin intermediul acestuia, am reușit să investim, pe termen lung, în educația și accesul la informație ale unor generații de copii cu potențial și am realizat că ceea ce pentru noi poate părea un vis mic, pentru ei este unul foarte mare. Tocmai de aceea, vom continua să susținem această inițiativă și suntem siguri că, la fel ca în anii precedenți, vom avea parte de sprijinul clienților și angajaților noștri, care au făcut posibilă realizarea acestui proiect și cărora dorim să le mulțumim pe această cale pentru încrederea acordată”,a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager Sphera Franchise Group

„Suntem în al 12-lea an de parteneriat cu KFC și Pizza Hut România. Sumele considerabile care s-au strâns pe parcursul anilor, pentru derularea proiectului „Vreau în clasa a 9-a”, ne oferă o perspectivă încrezătoare asupra campaniei de anul acesta. 1.343 de absolvenți ai clasei a douăsprezecea și 200 de elevi care au terminat și o facultate cu ajutorul acestui program sunt rezultate care mă fac să mă uit cu admirație în urmă și cu mult curaj înainte, conștientizând tot ce am reușit să facem, împreună, pentru copii. Accentuez „împreună”, pentru că e un cuvânt esențial pe care îl abordăm la nivel de organizație, îl promovăm și pentru că astfel am reușit să ne atingem obiectivele. Împreună putem transforma perspective, sădi semințe care să crească arbori înalți mai târziu. Am ales această metaforă pentru că asta simt atunci când mă uit pe rezultate – că punem, cu toții, umărul la ceva mult mai mare decât noi înșine. În anul școlar 2018-2019, de exemplu, alături de partenerii KFC și Pizza Hut România, am reușit să sprijinim educația a 238 de bursieri – să le oferim perspective pentru viitor, să îi încurajăm, la propriu, în situații provocatoare, reale cu care s-au confruntat la nivel de familie sau comunitate. Noi continuăm și avem convingerea că, împreună, reușim să susținem și alți copii care au nevoie de sprijinul nostru!” spune Mihaela Loredana Nabar, Director Executiv World Vision Romania. 

Parteneriatul KFC și Pizza Hut cu World Vision România se înscrie în direcțiile strategice de CSR ale KFC și Pizza Hut România, având scopul de a susține educația și dezvoltarea tinerilor. Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare inițiativă internațională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizației Națiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfășoară în peste 130 de țări și teritorii și în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut și Taco Bell, implicând aproape 1,5 milioane de angajați. 

***** 

Despre Sphera Franchise Group S.A.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria de food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell. 

În România, lanţul de restaurante KFC numără 77 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, operează două restaurante la Chişinău, Republica Moldova și 15 în Italia. 

Pizza Hut a intrat pe piaţa din România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deține 22 de restaurante la nivel de reţea.  

Despre World Vision România

World Vision România este o organizaţie creştină, care desfaşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valorile creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 25 de ani de prezenţă în România, am ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în aproape 400 de comunităţi din 8 judeţe.World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităţilor şi membrilor acestora pentru a realiza o viaţa implinită pentru fiecare copil. www.worldvision.ro,  http://www.facebook.com/WorldVisionRomaniahttp://blog.worldvision.ro/

Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactați:
Ana-Maria Stoica
PR Manager, Golin București
Email: astoica@golin.com
Telefon: 0753 150 692