World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de țări din întreaga lume. World Vision România este o fundație creștină care desfășoară programe de intervenție umanitară de urgență, dezvoltare și advocacy, punând în centrul activității sale bunăstarea copilului.
În vederea oferirii de sandviciuri pentru copiii din Programul “Vreau în clasa a 9-a” din județele Cluj, Dolj, Galați, Ialomița, Iași, Ilfov și Vâlcea, respectiv Programul ’’Pregătit pentru liceu’’ din județele Călărași, Cluj, Giurgiu, Iași și Ialomița, vă rugăm să ne trimiteți oferta dumneavoastră detaliată de preț pentru livrarea de sandviciuri, cu următoarele caracteristici:
Lot 1– Călărași – furnizare sandviciuri
- Durata contractului: noiembrie 2025 – iunie 2026
- Buget maxim – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
- Ofertantul trebuie să prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare variantă va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
- Detalii legate de livrări: frecvența, cantități, adresă livrare – conform tabel atașat.
Lot 2 – Cluj – furnizare sandviciuri
- Durata contractului: noiembrie 2025 – august 2026
- Buget maxim – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
- Ofertantul trebuie să prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare variantă va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
- Detalii legate de livrări: frecvența, cantități, adresă livrare – conform tabel atașat.
Lot 3 – Dolj – furnizare sandviciuri
- Durata contractului: noiembrie 2025 – iunie 2026
- Buget maxim – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
- Ofertantul trebuie să prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare variantă va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
- Detalii legate de livrări: frecvența, cantități, adresă livrare – conform tabel atașat.
Lot 4 – Galați – furnizare sandviciuri
- Durata contractului: noiembrie 2025 – iunie 2026
- Buget maxim – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
- Ofertantul trebuie să prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare variantă va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
- Detalii legate de livrări: frecvența, cantități, adresă livrare – conform tabel atașat.
Lot 5 – Giurgiu – furnizare sandviciuri
- Durata contractului: noiembrie 2025 – iunie 2026
- Buget maxim – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
- Ofertantul trebuie să prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare variantă va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
- Detalii legate de livrări: frecvența, cantități, adresă livrare – conform tabel atașat.
Lot 6 – Ialomița – furnizare sandviciuri
- Durata contractului: noiembrie 2025 – iunie 2026
- Buget maxim – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
- Ofertantul trebuie să prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare variantă va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
- Detalii legate de livrări: frecvența, cantități, adresă livrare – conform tabel atașat.
Lot 7 – Iași – furnizare sandviciuri
- Durata contractului: noiembrie 2025 – iunie 2026
- Buget maxim – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
- Ofertantul trebuie să prezinte spre exemplificare mai multe variante de sandviciuri (minim 2), fiecare variantă va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora.
- Detalii legate de livrări: frecvența, cantități, adresă livrare – conform tabel atașat.
Lot 8 – Ilfov – furnizare sandviciuri
- Durata contractului: noiembrie 2025 – iunie 2026
- Buget maxim – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
- Ofertantul trebuie să prezinte spre exemplificare mai multe variante de pachete de sandviciuri (minim 2), fiecare variantă va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
- Detalii legate de livrări: frecvența, cantități, adresă livrare – conform tabel atașat.
Lot 9 – Vâlcea – furnizare sandviciuri
- Durata contractului: noiembrie 2025 – iunie 2026
- Buget maxim – 20,00 lei/sandvici (TVA inclus)
- Ofertantul trebuie să prezinte spre exemplificare mai multe variante de sandviciuri (minim 2), fiecare variantă va conţine enumerarea ingredientelor şi menţionarea gramajelor per categorii principale de alimente care urmează a fi folosite la prepararea acestora
- Detalii legate de livrări: frecvența, cantități, adresă livrare – conform tabel atașat.
Important!!! Furnizorii pot trimite oferta pentru toate loturile sau doar pentru unul dintre ele.
Precizări valabile pentru toate loturile:
- Data de livrare va fi anunțată la începutul lunii, până pe 10 a fiecărei luni, în fiecare locație de către persoana responsabilă, iar numărul de produse livrate/ data vor fi anunțate cu 48h înainte;
- Transportul va fi inclus în preț;
- Furnizorul de servicii catering trebuie să dețină toate autorizațiile necesare funcționării.
- Firma de catering nu are voie să modifice numărul de porții și meniul stabilit, fără acordul beneficiarului;
- Predarea – preluarea hranei se va face la adresele din tabel sub supravegherea personalului desemnat care va consemna aspectul cantitativ și calitativ al alimentelor într-un registru.
- Personalul beneficiarului are obligația și dreptul de a urmări și a verifica distribuirea alimentelor pe tot parcursul desfășurării acestor activități. În cazul în care se constată abateri ce pot conduce la consecințe grave pentru sănătatea copiilor, personalul administrativ va avea dreptul să oprească distribuirea hranei, iar prestatorul va fi obligat să înlocuiască alimentele sau hrana în cauză cu altele corespunzătoare, în decurs de o oră, fără a pretinde plăți suplimentare pentru aceasta;
- Transportul hranei se va face numai cu mijloace de transport autorizate sanitar-veterinar;
- Toate livrările vor fi însoțite de certificat de conformitate și aviz de însoțire a mărfii, însoțite de personal calificat, echipat corespunzător și avizat medical;
- Facturarea și plata acestora se vor face pe numărul de sandvichui comandat în luna respectivă.
Se va oferta prețul în lei/sandvici.
Detalii achiziție sandviciuri.
Transportul va fi inclus în prețul ofertat, livrarea urmând a fi făcută conform tabelului atașat.
Prestațiile de servicii de catering se fac în baza contractului de servicii, plata urmând a se face în baza facturii emise lunar, în baza centralizatorului porțiilor zilnice livrate pe fiecare locație.
Următoarele termene obligatorii trebuie avute în vedere la întocmirea ofertei dumneavoastră:
Ø Primirea ofertelor – până în 25 noiembrie 2025, ora 12:00.
Criteriile de selecție a ofertei: nivelul calitativ (gramaje produse, valori nutriționale), prețul, termenul de livrare, termenul și modalitatea de plată.
Important!!! Furnizorii pot trimite oferta pentru toate loturile sau doar pentru unul dintre ele.
În ofertă vă rugăm să specificați/includeți următoarele:
- Preț oferit /eventuale reduceri;
- Termen de plată (World Vision nu agreează plata în avans)
- Transport;
- Variante de sandviciuri propuse;
- Termen de valabilitate a ofertei.
La ofertă se vor atașa obligatoriu:
- certificat de înregistrare a firmei;
- autorizații specifice activității;
- codul de conduită al prestatorului completat și semnat (formular atașat);
- Certificat Constatator emis de Registrul Comerțului în conformitate cu Legea 265/2022, dar nu mai vechi de 60 zile de la data solicitării/alt document echivalent
Termenul limită de primire a ofertelor este 25 noiembrie 2025, ora 12:00.
Informațiile de contact pentru clarificări și pentru trimiterea ofertei:
Persoană de contact – Mihaela Rotaru, Expert Achiziții
Adresă e-mail – mihaela_rotaru@wvi.org