CERERE DE OFERTĂ pentru atribuirea contractului având ca obiect asigurarea Servicii de Tiparire si Livrare Vouchere/Tichete Sociale Nenominale pentru Beneficiari 

CERERE DE OFERTĂ 

pentru atribuirea contractului având ca obiect asigurarea Servicii de Tiparire si Livrare Vouchere/Tichete Sociale Nenominale pentru Beneficiari 

Având în vedere necesitățile din cadrul proiectului DEC Ukraine Humanitarian Appeal – phase B, Fundația World Vision România organizează o selecție de oferte în vederea atribuirii achiziției având ca obiect Servicii de Servicii de Tiparire si Livrare Vouchere/Tichete Sociale Nenominale pentru Beneficiari 

1. Date privind achizitorul Fundația World Vision România, str. Rotașului nr. 7, București 
2. Obiectul achiziției  Servicii de tiparire si livrare vouchere 
3. Valoarea estimată (lei) 454.000,00 , TVA inclus! (include atat emiterea, tiparirea, cat si livrarea tichetelor) 
4. Specificatiile tehnice ale serviciilor ce urmează a fi achiziționate Se regăsesc mai jos 
5. Termenul-limită de depunere a ofertelor 7 noiembrie 2024, Ora 10:00 
6. Adresa la care se trimit ofertele si modul de prezentare al acestora La adresa de mail ovidiu_ban@wvi.org  
7. Limba in care trebuie redactate ofertele Română 
8. Perioada de valabilitate a ofertei 30 de zile incepand cu 07.11.2024 
9. Data limită pentru solicitarea de clarificări 23 octombrie 2024 ora 12:00  Data până la care se va răspunde la solicitările de clarificări 24 octombrie 2024 ora 14:00  
10. Finanțarea achiziției Achiziția se derulează în cadrul proiectului  DEC Ukraine Humanitarian Appeal – phase B 
11. Criteriul de atribuire a contractului Achizitorul compară ofertele primite prin raportarea lor la toate cerințele şi alege oferta care îndeplineşte cerinţele tehnice şi prezintă avantaje faţă de acestea, la un raport calitate/preţ competitiv. Pornind de la cerințele solicitate, pentru a asigura o justificare corespunzătoare în alegere ofertei pentru contractare, se vor analiza avantajele și dezavantajele ofertelor primite în raport cu fiecare specificație în parte/celelalte oferte, respectiv vom analiza modalitatea în care avantajul din ofertă contribuie la realizarea proiectului. 

SPECIFICAȚII TEHNICE MINIMALE 

  1. VALOAREA CONTRACTULUI 

Valoarea totală estimată a achiziției este 454.000,00 lei, TVA inclus. Valoarea estimată nu poate fi depășită, depășirea ei ducând la respingerea ofertei ca inacceptabila.  

Impartire pe loturi: NU. Se va trimite oferta pentru pachetul complet de servicii (emitere voucher+tiparire+livrare). 

  1. SPECIFICAȚII TEHNICE 

Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta, astfel încât să corespundă tuturor specificaţiilor tehnice și procedurale în conformitate cu prevederile din prezenta documentație. In caz contrar oferta va fi considerata neconformă. 

Cantitate – 2270 vouchere a cate 200 lei/bucata 

Destinatia tichetelor: sunt destinate strict achizitiei de alimente (lucru care trebuie mentionat pe tichete) , bauturile alcoolice si tigarile (tutunul) fiind excluse. Voucherele/tichetele sociale nenominale sunt unice, fiecare persoana va primi o singura data un voucher. 

Elemente de identificare vizuala: 

Pe suportul de hartie al voucherelor/tichetelor sociale nenominale va aparea obligatoriu numele Fundatia World Vision Romania si sigla WVR. Totodata, pe suportul de hartie al voucherelor/tichetelor sociale nenominale va aparea obligatoriu seria numerica unica a acestora.  

Cerinte privind livrarea: 

Cele 2270  vouchere vor fi livrate catre cele 5 centre Happy Bubble (a se vedea tabelul de mai jos), in doua transe, in perioada 18-25 noiembrie 2024; cantitatile totale sunt mentionate in tabel. 

nr.crt LOCATIE adresa de livrare persoana de contact Tichet social -prima transa Tichet social – a doua transa  nr. telefon 
  World Vision office     livrare pe 18.11.2024 livrare pe 25.11.2024   
Bucuresti  str. Rotasului nr.7 field officer 355 699 tbc 
Constanta Bvd. Brătianu nr.5 field officer 600 tbc 
Cluj -Napoca str. Republicii nr.70 field officer 80 22 tbc 
Suceava Marasesti 25 (EDNAIE HUB) field officer 100 tbc 
Iasi str. Iarmaroc nr. 44 field officer 414 tbc 
  TOTAL tichete transa I +transa II bucati   1135 1135 2270 
  TOTAL valoare Ron transa I +transa II valori      227,000.00      227,000.00    454,000.00  

Toate tichetele vor fi inregistrate in aplicatia WVR si vom intocmi liste de distributie cu numarul de serie al fiecarui voucher, spre a fi semnate de beneficiari. 

  1. PRECIZĂRI 
  1. Plata serviciilor se va face numai pentru serviciile efectiv prestate. 
  1. Achizitorul are dreptul de a rezilia contractul de prestări servicii incheiat cu un operator economic in situatia in care serviciile nu sunt prestate la un nivel corespunzator, conform prezentei documentatii. 
  1. Costul transportului voucherelor/tichetelor pana la adresele de livrare va fi inclus in pretul ofertei. 
  1. PLATĂ 

Plata se va face prin OP, in lei. Facturile vor fi emise in doua transe conform calendarului de livrare de mai sus. 

Pretul contractului nu poate fi ajustat. 

Orice discounturi oferite sunt binevenite si va rugam sa ni le comunicati explicit. 

6. DOCUMENTE DE CALIFICARE 

La oferta se vor atasa obligatoriu: 

– certficat de inregistrare a firmei; 

– codul de conduita al prestatorului completat si semnat (formular atasat); 

–  Certficat Constatator emis de Registrul Comertului in conformitate cu Legea 26/1990, dar nu mai 

vechi de 60 zile de la data solicitarii/alt document echivalent