Având în vedere necesitățile din cadrul proiectului „Protecția și incluziunea socio-economică a refugiaților și solicitanților de azil în România” PFA-ROU-23141-011138-00, Fundația World Vision România organizează o selecție de oferte în vederea atribuirii achiziției având ca obiect Servicii de Servicii de Tiparire si Livrare Vouchere/Tichete Sociale Nenominale pentru Beneficiari
1. | Date privind achizitorul | Fundația World Vision România, str. Rotașului nr. 7, București |
2. | Obiectul achiziției | Servicii de tiparire si livrare vouchere |
3. | Valoarea estimată (lei) | 194.075,00 , TVA inclus! (include atat emiterea, tiparirea, cat si livrarea tichetelor) |
4. | Specificatiile tehnice ale serviciilor ce urmează a fi achiziționate | Se regăsesc mai jos |
5. | Termenul-limită de depunere a ofertelor | 9 septembrie 2024, Ora 10:00 |
6. | Adresa la care se trimit ofertele si modul de prezentare al acestora | La adresa de mail ovidiu_ban@wvi.org |
7. | Limba in care trebuie redactate ofertele | Română |
8. | Perioada de valabilitate a ofertei | 30 de zile incepand cu 09.09.2024 |
9. | Data limită pentru solicitarea de clarificări | 30 august 2024 ora 12:00 Data până la care se va răspunde la solicitările de clarificări 04 septembrie 2024 ora 12:00 |
10. | Finanțarea achiziției | Achiziția se derulează în cadrul proiectului „Protecția și incluziunea socio-economică a refugiaților și solicitanților de azil în România”, finanțat de catre UNHCR, Agenția ONU pentru Refugiați, contract PFA-ROU-23141-011138-00 și implementat de Fundația World Vision România în calitate de beneficiar principal în parteneriat cu Agenția Metropolitană de Dezvoltare Durabilă Brașov, în perioada 01.01.2024-31.12.2024. |
11. | Criteriul de atribuire a contractului | Cel mai mic preț pentru pachetul de servicii (voucher+tiparire+livrare), in conditiile indeplinirii integrale a cerintelor |
SPECIFICAȚII TEHNICE MINIMALE
- VALOAREA CONTRACTULUI
Valoarea totală estimată a achiziției este 194.075,00 lei, TVA inclus. Valoarea estimată nu poate fi depășită, depășirea ei ducând la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Impartire pe loturi: NU. Se va trimite oferta pentru pachetul complet de servicii (emitere voucher+tiparire+livrare).
- SPECIFICAȚII TEHNICE
Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta, astfel încât să corespundă tuturor specificaţiilor tehnice și procedurale în conformitate cu prevederile din prezenta documentație. In caz contrar oferta va fi considerata neconformă.
Achiziția de servicii de tiparire si livrare Vouchere/tichete sociale nenominale pentru beneficiari răspunde urmatoarelor activitati ale proiectului:
– A1.1.1 (1.1.1) Facilitate weekly sessions to enhance candidate readiness through skill assessment, language evaluation, pre-screening, and CV-interview guidance for successful employment
Cantitate – 770 vouchere a cate 250 lei/bucata
Necesitatea achizitiei de servicii de tiparire si livrare vouchere/tichete sociale nenominale pentru beneficiari (770 de vouchere/tichete sociale nenominale acordate o singura data per beneficiar, in urma participarii la 5 activitati din cadrul proiectului, ca stimulent pentru insertia acestora pe piata muncii) este reprezentata de nevoia de a sprijini beneficiarii care participa la activitatile proiectului cu un stimulent financiar umanitar de insertie pe piata muncii. Voucherele/tichetele sociale nenominale se vor acorda one-time, o singura data per beneficiar, dupa ce acesta a finalizat cele 5 activitati din proiect.
Destinatia tichetelor:
Voucherele/tichetele sociale nenominale pentru beneficiari vor putea fi utilizate de catre beneficiari pentru achizitia de alimente/produse alimentare, produse igienico-sanitare, materiale educationale sau imbracaminte, in vederea stimularii unei mai bune insertii pe piata muncii a beneficiarilor. Achizitia bauturilor alcoolice sau tigarilor (tutunul) vor fi excluse, aceasta cerinta fiind obligatoriu inscrisa pe voucher/tichet social nenominal.
Elemente de identificare vizuala:
Pe suportul de hartie al voucherelor/tichetelor sociale nenominale va aparea obligatoriu numele Fundatia World Vision Romania si sigla WVR. Totodata, pe suportul de hartie al voucherelor/tichetelor sociale nenominale va aparea obligatoriu seria numerica unica a acestora.
Cerinte privind livrarea:
Voucherele/tichetele sociale nenominale pentru beneficiari in valoare de 250 RON/voucher, se vor livra si distribui, dupa cum urmeaza:
160 vouchere/tichete sociale nenominale – in Bucuresti
230 vouchere/tichete sociale nenominale – in Constanta
204 vouchere/tichete sociale nenominale – in Brasov
40 vouchere/tichete sociale nenominale – in Iasi
50 vouchere/tichete sociale nenominale – in Suceava
86 vouchere/tichete sociale nenominale – in Cluj
Se estimeaza urmatorul calendar de comenzi pentru distributia de vouchere/tichetele sociale nenominale pentru beneficiari:
AUGUST 2024/SEPTEMBRIE/OCTOMBRIE 2024 – 9 comenzi – 440 vouchere/tichete sociale nenominale
-2 comenzi a cate 50 vouchere/tichete sociale nenominale (total 100) – in Bucuresti
-2 comenzi a cate 50 vouchere/tichete sociale nenominale (total 100) – in Constanta
-2 comenzi a cate 50 vouchere/tichete sociale nenominale (total 100) – in Brasov
-1 comanda a cate 40 vouchere/tichete sociale nenominale (total 40) – in Iasi
-1 comanda a cate 50 vouchere/tichete sociale nenominale (total 50) – in Suceava
-1 comanda a cate 50 vouchere/tichete sociale nenominale (total 50) – in Cluj
SEPTEMBRIE 2024/OCTOMBRIE/NOIEMBRIE 2024 – 7 comenzi – 330 vouchere/tichete sociale nenominale
-1 comanda de 60 vouchere/tichete sociale nenominale (total 60) – in Bucuresti
-2 comenzi a cate 50 vouchere/tichete sociale nenominale si 1 comanda de 30 de vouchere/tichete sociale nenominale (total 130) – in Constanta
-1 comanda de 50 vouchere/tichete sociale nenominale si 1 comanda de 54 vouchere/tichete sociale nenominale (total 104) – in Brasov
-1 comanda de 36 vouchere/tichete sociale nenominale (total 36) – in Cluj
- PRECIZĂRI
- Plata serviciilor se va face numai pentru serviciile efectiv prestate, in baza proceselor verbale de receptie incheiate pentru fiecare comanda livrata.
- Achizitorul are dreptul de a rezilia contractul de prestări servicii incheiat cu un operator economic in situatia in care serviciile nu sunt prestate la un nivel corespunzator, conform prezentei documentatii.
- Costul transportului voucherelor/tichetelor pana la adresele de livrare va fi inclus in pretul ofertei.
- PLATĂ
Plata se va face prin OP, in lei, pe baza facturii si a procesului verbal de receptie a serviciilor. Facturile vor fi emise in doua transe conform calendarului de livrare de mai sus.
Termenul de plata este de 15 de zile de la receptionarea si facturarea serviciilor. Nu se fac plati in avans, iar pretul contractului nu poate fi ajustat.
6. DOCUMENTE DE CALIFICARE
La oferta se vor atasa obligatoriu:
– certficat de inregistrare a firmei;
– codul de conduita al prestatorului completat si semnat (formular atasat);
– Certficat Constatator emis de Registrul Comertului in conformitate cu Legea 26/1990, dar nu mai
vechi de 60 zile de la data solicitarii/alt document echivalent