CERERE DE OFERTĂ pentru atribuirea contractului având ca obiect asigurarea unor pachete de gustări pentru beneficiari

Având în vedere necesitățile din cadrul proiectului „Protecția și incluziunea socio-economică a refugiaților și solicitanților de azil în România” PFA-ROU-23141-011138-00, Fundația World Vision România organizează o selecție de oferte în vederea atribuirii achiziției având ca obiect Servicii de asigurare a unei gustari pentru participanti

1.Date privind achizitorulFundația World Vision România, str. Rotașului nr. 7, București
2.Obiectul achizițieiServicii de catering pentru asigurarea unei gustari pentru participanti
3.Valoarea estimată (lei)142.879,00 lei, TVA inclus!
4.Specificatiile tehnice ale serviciilor ce urmează a fi achiziționateSe regăsesc mai jos
5.Termenul-limită de depunere a ofertelor19 iunie 2024, Ora 16:00
6.Adresa la care se trimit ofertele si modul de prezentare al acestoraLa adresa de mail ovidiu_ban@wvi.org
7.Limba in care trebuie redactate oferteleRomână
8.Perioada de valabilitate a ofertei30 de zile incepand cu 19.06.2024
9.Data limită pentru solicitarea de clarificări10 iunie ora 12:00  Data până la care se va răspunde la solicitările de clarificări 14 iunie 2024 ora 12:00
10.Finanțarea achizițieiAchiziția se derulează în cadrul proiectului „Protecția și incluziunea socio-economică a refugiaților și solicitanților de azil în România”, finanțat de catre UNHCR, Agenția ONU pentru Refugiați, contract PFA-ROU-23141-011138-00 și implementat de Fundația World Vision România în calitate de beneficiar principal în parteneriat cu Agenția Metropolitană de Dezvoltare Durabilă Brașov, în perioada 01.01.2024-31.12.2024.
11.Criteriul de atribuire a contractuluiCel mai mic preț, in conditiile indeplinirii integrale a cerintelor

SPECIFICAȚII TEHNICE MINIMALE

  1. VALOAREA CONTRACTULUI

Valoarea totală estimată a achiziției este 142.879,00 lei, TVA inclus. Valoarea estimată nu poate fi depășită, depășirea ei ducând la respingerea ofertei ca inacceptabila.

Impartire pe loturi: NU. Se va trimite oferta pentru pachetul complet de servicii.

  • SPECIFICAȚII TEHNICE

Contract de prestări servicii hrana pentru asigurarea unei gustări pentru beneficiarii proiectului (participanti workshop-uri)

Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta, astfel încât să corespundă tuturor specificaţiilor tehnice și procedurale în conformitate cu prevederile din prezenta documentație. In caz contrar oferta va fi considerata neconformă.

Serviciile vor consta în livrarea unor pachete compuse din următoarele produse din tabelele de mai jos:

Nr.Descriere achizitie Frecventa livrareNr. Comenzi lunare Valoare totala estimata contract (TVA inclus) – RON
1Snack-uri pt evenimente worksop-uri – BUCURESTIlunar6                        142.879,00
2Snack-uri pt evenimente worksop-uri – CONSTANTAlunar6
3Snack-uri pt evenimente worksop-uri – CLUJlunar6
4Snack-uri pt evenimente worksop-uri – SUCEAVAlunar6
5Snack-uri pt evenimente worksop-uri -IASIlunar6

Pentru fiecare adresa se vor trimite, lunar, 6 comenzi.

  BUCURESTICONSTANTACLUJIASISUCEAVA
Nr.Descriere produs pachet lunarNr. Unitati/LunaNr. Unitati/LunaNr. Unitati/LunaNr. Unitati/LunaNr. Unitati/Luna
1Apa plata 500ml2003001007565
2Suc Portocale necarbogazos  2L20251597
3Suc Portocale Rosii 1L202515107
4Suc Piersici IL202515107
5Cafea boabe intensitate medie 1 kg34211
6Cafea Macinata intensitate ridicata 250 g05000
7Pachet 10 pliculete ciocolata calda510522
8Ceai Negru cutie 20 plicuri66422
9Ceai Verde cutie 20 plicuri66422
10Ceai Fructe cutie 20 plicuri66422
11Pachet Zahar alb 200 Pliculete33211
12Pahare carton minim 180 ml 50 buc46322
13Farfurii biodegradabile min 15 cm diametru 50 buc45322
14Lingurite biodegradabile 100 buc22111
15Servetele cutie 100 buc1010543
16Servetele umede antibacteriene min 50 buc/set55221
17Mix batoane ciocolata min 350g/pachet3038533
18Caise uscate min 350g810422
19Stafide brune 500g23111
20Nuci Pecan min 80g1015322
21Migdale crude 500g915422
22Nuci Caju Crud 500g1015422
23Mini Croissante cu cacao min 160 g30401355
24Biscuiti cu jeleu min 125g diverse sortimente304020108
25Biscuiti cu Ciocolata min 250g304015108
26Napolitane glazurate cacao min 150g304020137
27Turta dulce 200g25401585
28Bomboane de ciocolata 200g25402084
29Covrigei sarati 500g9251284
30Nachos branza 100g253015106
31Briose crema cacao 250g304015108
32Lapte UHT 3,5 grasime 1L35422

Important: ofertantii pot propune produse asemanatoare/alternative cu conditia ca acestea sa se refere la acelasi tip de produs si sa aiba caracteristici similare cu produsul solicitat (gramaj, nevoie satisfacuta) . Ofertantul va descrie clar produsul alternativ propus in scopul demonstrarii echivalentei cu produsul solicitat pe care-l inlocuieste.

Raspunderea pentru calitatea produselor livrate revine furnizorului. Produsele care nu corespund  cerintelor legale in vigoare precum si conditiilor de calitate nu vor fi admise de catre beneficiar, urmand a fi inapoiate furnizorului.

Termenul de garantie: la momentul livrarii fiecarei transe produsele trebuie sa mai aiba cel putin 30 zile de garantie.

  • ADRESĂ DE LIVRARE

Produsele vor fi livrate  in urmatoarele localitati (adresa exacta urmand a fi comunicata ulterior ofertantului castigator):

Bucuresti

Constanta

Cluj-Napoca

Iasi

Suceava

  • PRECIZĂRI
  • Plata serviciilor se va face numai pentru serviciile efectiv prestate, in baza proceselor verbale de receptie incheiate pentru fiecare comanda livrata.
  • Achizitorul are dreptul de a rezilia contractul de prestări servicii incheiat cu un operator economic in situatia in care serviciile nu sunt prestate la un nivel corespunzator, conform prezentei documentatii.
  • Produsele vor fi livrate si transportate in conditii igienico-sanitare corespunzătoare produselor alimentare.
  • Costul transportului produselor pana la adresele de livrare va fi inclus in pretul ofertei.
  • Graficul de livrare a produselor: iulie – decembrie 2024.
  • PLATĂ

Plata se va face prin OP, in lei, pe baza facturii si a procesului verbal de receptie a serviciilor. Facturile vor fi emise lunar separat pentru fiecare adresa de livrare.

Termenul de plata este de 30 de zile de la receptionarea si facturarea serviciilor. Nu se fac plati in avans, iar pretul contractului nu poate fi ajustat.

6. DOCUMENTE DE CALIFICARE

La oferta se vor atasa obligatoriu:

– certficat de inregistrare a firmei;

– codul de conduita al prestatorului completat si semnat (formular atasat);

–  Certficat Constatator emis de Registrul Comertului in conformitate cu Legea 26/1990, dar nu mai

vechi de 60 zile de la data solicitarii/alt document echivalent