Customer Service Manager

Localizare: Biroul Național, București
Departament: Marketing
Norma: 8 ore/zi, durată determinată (până la revenirea titularului de post)

Cum aplici?

Trimiți un CV, până la data de 14.01.2022, la adresa:  alexandra_pagidean@wvi.org cu subiectul: Customer Service Manager_Numele și prenumele tău

Responsabilități majore:

  • Sprijină departamentul de customer în vederea asigurării unei bune relații și interacțiuni cu toți donatorii WVR;
  • Stimulează creșterea numărului de donatori și cultivarea relației cu aceștia precum și cu donatorii existenți;
  • Dezvoltarea capacităților operaționale care să asigure suportul necesar la nivelul întregii organizații în vederea administrării portofoliului de donatori, precum și a contractelor de donație/donațiilor și a tuturor interacțiunilor cu donatorii;
  • Dezvoltarea capacităților organizaționale în departamenutul de customer service, utilizând unelte noi dar și existente pentru a atinge țintele calitative și cantitative;
  • Sprijină eforturile generale de marketing și strângere de fonduri.

Studii, cunoștințe, abilități, aptitudini:

  • Diplomă universitară în marketing – sau conexă.
  • Abilități de comunicare interpersonală.
  • Persoană foarte organizată, capabilă să-și stabilească prioritățile și să termine la timp lucrurile.
  • „Abilități de lucru cu oamenii” excelente pentru construirea de relații pe toate nivelurile, bune abilități de ascultare.
  • Atitudine optimistă și prietenoasă, calmă.
  • Capacități de rezolvare a problemelor.
  • Bune abilităț și cunoștinte de Project Management.
  • Experiența de lucrul cu sisteme CRM/ERP.
  • Cunoscător de limba engleză – scris și vorbit
  • Experiență în customer management și marketing

Termen limita pentru trimiterea CV-ului: 14.01.2022

Trimite CV