Content Writer – Biroul Național, București

Dacă tu crezi că ai sânge albastru prin vene, adică cerneală, noaptea scrii în vis, ai vocabularul limbii române la tine, vezi reclame și recreezi sloganurile, știi cum să scrii pentru medii diferite de comunicare (blog, Social Media, texte de PR), îți dorești ca prin cuvintele tale să faci lumea un loc mai bun, atunci, citește mai departe ce căutăm:

Om cu peniță pentru funcția de Content Writer în cel mai mare ONG care se ocupă de educația copiilor din mediul rural: World Vision România.

Cum aplici?

Trimiți un CV, până la data de 20 septembrie, la adresele:  mihaela_ene@wvi.org  și alexandra_pagidean@wvi.org cu subiectul: Aplicare Content Writer_Numele și prenumele tău + Portofoliu

Cum decurge procesul de recrutare?

  • După ce ai aplicat, în maximum 2 zile vei primi un email sau telefon pentru un mini-interviu cu Alexandra Pagidean, colega de la HR
  • Apoi, dacă totul a fost în regulă, vei primi un test de lucru specific pe fișa de post

IMPORTANT: niciun exercițiu redactat de tine nu va fi folosit de către organizație!

  • Ultima etapă: interviu cu viitoarele colege din echipa din care vei face parte

Tot procesul pentru tine nu ar trebui să dureze mai mult de 7 zile 🙂

RESPONSABILITĂȚI MAJORE PENTRU NOUL NOSTRU CONTENT WRITER

Creație

  • Redactează și editează toate tipurile de conținut care îi sunt atribuite: povești beneficiari, articole de presă, comunicate de presă, redactare rapoarte, studii – pornind de la date primite; suport content în campanii de fundraising: suport headlines, mesaje, texte pentru campanii: KV, LP, newsletter; postări pentru Social Media; poziţii/ scrisori advocacy;
  • Creează conținut pentru următoarele canale: Mass-media – comunicate de presă, răspunsuri presă; Propuneri articole către diverse publicaţii; Website WVR – monitorizare content lunară și după nevoi specifice, Social Media (IG, FB, Linkedin) – zilnic și săptămânal, Newslettere -lunar și spontan în campanii, materialele de promovare (broșuri, flyere, ghiduri) – după caz și nevoi; Rapoarte, studii;
  • Coordonează strategia de content a organizației, conform cu tone of voice WVR, obiectivele strategiei macro de comunicare și marketing, pe toate canalele de comunicare alocate.


Strategie content

  • Se asigură că strategia națională de marketing, comunicare & advocacy este implementată editorial, respectând obiectivele și transpunându-le pe fiecare canal;
  • Oferă suport strategic și creativ pentru a garanta implementarea corectă a campaniilor de marketing și comunicare din punct de vedere editorial;
  • Oferă suport strategic şi creativ în comunicare mass-media;
  • Oferă suport strategic şi creativ în ceea ce priveşte conţinutul rapoartelor şi studiilor organizaţiei, precum şi a poziţiilor de advocacy/ scrisori;
  • Oferă suport strategic şi creativ în realizarea Strategiei anuală de Social Media;
  • Integrează comunicarea de brand și PR, marketingul și comunicarea de produs (marketing), astfel încât prezența WVR să fie unitară din punct de vedere editorial;
  • Suport creativ- editorial în campaniile de marketing și comunicare, inclusiv feedback pentru agenții atunci când este cazul;
  • Lucrează cu graficianul WVR pentru a furniza cele mai bune texte, adaptate, în funcție de livrabil, obiectivele livrabilului.
  • Verifică și supraveghează identitatea de brand a WVR: identitatea verbală, asigură transmiterea informațiilor actualizate privind modificări, actualizări de brand din punct de vedere editorial, oferă cursuri de specialitate echipelor WVR – după caz, la solicitarea managerului direct.       

Te așteptăm cu drag în echipă!

Trimite CV